خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین گفت: غدیر در همه زمان ها جریان دارد و فقط یک حادثه تاریخی نیست.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۸۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام علی معبودی همزمان با روز عید غدیر در مسجد جامع شهر بوئین زهرا به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود غدیر را خلاصه اسلام معرفی کرد و گفت: غدیر به قدری اهمیت دارد که خداوند به پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: اگر این یک رسالت را انجام ندهی انگار وظیفه پیامبری خود را انجام نداده اید.

وی اظهار داشت: راه ارتباط مسلمین با خدا بعد از پیامبر، امامان هستند و ما هزارن مرتبه خدا را شاکریم که ما را به دست رهبرانی سپرده است که در راس آن ها حضرت علی (ع) قرار دارد.

معبودی با بیان اینکه غدیر در همه زمان ها جریان دارد و فقط یک حادثه تاریخی نیست افزود: مسئله اسلام ناب فقط از مسیر غدیر می گذرد و مسلمین باید به این امر مهم با دقت بیشتری بنگرند.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق از صدر اسلام بوده است و تا به امروز هم ادامه دارد ابراز داشت: مسلمانان باید از خود بپرسند که در هفتاد روز فاصله بین غدیر تا ارتحال پیامبر (ص) چه گذشت که غدیر به راحتی توسط جریان نفاق تحریف شد و به تاراج رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین خاطر نشان کرد: مسئله نفاق دراسلام مسئله بسیار مهمی است و اگر مسلمانان در آن زمان گرفتار این جریان نفاق نمی شدند ما امروز داعش و تکفیر را نداشتیم.

معبودی در پایان تاکید کرد: یکی از عبرت های غدیر این است که کسانی امروز نیایند بنام امام در مقابل ولی فقیه قرار گیرند و هدفشان این باشد که ما را از امام و انقلاب جدا کنند.


2001/پ20
/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها