خبرهای داغ:
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: باید درباره این اتفاق ناخوشایند عکس العملی از سوی مدعیان حقوق بشر هویدا می شد زیرا این مدعیان که همیشه در برابر ایران موضع گیری می کنند در حال حاضر به سادگی سکوت کردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۸۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت استان قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی برگزار شد  ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: واقعه غدیر خم دارای درس های بسیاری است که می تواند نیازهای معنوی انسان ها را برطرف کند پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) در راستای ننشر دین اسلام اتفاق خدیر خم رخ داد.

وی افزود: تنها انسانی که می توانست ادامه دهنده را پیامبران الهی باشد حضرت المومنین علی(ع) بود چرا که جامعه ای که در مسیر متعالی شدن گام بر می دارد نیاز به رهبری دانا، صالح و شجاع دارد.

امام جمعه موقت استان قزوین با بیان اینکه در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) نیازمند رهبری قوی هستیم تصریح کرد: امنیت جامعه رهبری به واسطه این است که دارای رهبری مدبر و عادل هستیم.

وی با اشاره به بی مسئولیتی رهبران آل سعود افزود: باید درباره این اتفاق ناخوشایند عکس العملی از سوی مدعیان حقوق بشر هویدا می شد زیرا این مدعیان که همیشه در برابر ایران موضع گیری می کنند در حال حاضر به سادگی سکوت کردند.

امام جمعه موقت استان قزوین تاکید کرد: دیگر عهد دقیانوس نیست که شاهزادگان دولت سعودی یکی پس از دیگری سرزمین وحی را حکومت کنند در این امر ضروی است با بیداری جهان اسلام ، تمامی ظلم ها به اتمام برسد.

1002/ت20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها