علی اشرف خانلری
تحصن جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و.. مقابل مجلس شورای اسلامی؛
خبرگزاری بسیج: جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان، بسیجیان، دانشجویان، ایثارگران، طلاب و قشرهای مختلف مردم در اعتراض به روند رسیدگی برجام در مجلس شورای اسلامی و به منظور حفظ حقوق و منافع ملی و مطالبه از نمایندگان در ضلع شمالی مقابل مجلس شورای اسلامی، متروی بهارستان تحصن کردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۸۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ زهیر معصومی فرزند شهید ابراهیم علی معصومی قائم مقام تیپ یک عمار و فرمانده گردان کمیل لشکر محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه جمعی که در این محل حضور دارند یک سال است که خون دل می خورند و درد خود را در دل نگه داشته اند، اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم که مطالب مرتبط با بحث توافقات هسته ای را مطرح کنیم اما چون حضرت آقا سکوت کرده بودند، ما هم لب به سخن نگشودیم، رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند که توافق انجام شود خوب است، اما ذلت بار نباشد.

وی افزود: جانبازان در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند که ما نگران سانتریفیوژ ها نیستیم، بلکه نگران نفوذ آمریکا هستیم و نگرانیم که در این قضیه مصامحه شود؛سید محسن محسنی (جانباز 70 درصد) در باره برجام گفت: آریکا به فکر نفوذ در داخل کشور است، نماینده های مجلس آنقدر که حواسشان به سانتریفیوژ و غنی سازی و ... هست حواسشان به این نیست که آمریکا با این توافق دارد پایش را لای در می گذارد تا در این مذاکره هیچ وقت بسته نشود و ما تا چندین سال بعد هی باید برویم پشت میز مذاکره و ...

صحبت هایش که تمام می شود آقا می گویند: این را به من نگید، این رو به نماینده های مجلس بگید، به اونایی که فکر می کنید حواسشون نیست بگید...

لذا ما خانواده های شهدا، جانبازان و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نگرانی های رهبری را دارند از روزی که فهمیدیم حضرت آقا تنهاست و اعلام کردند بروید به نمایندگان مجلس این موضوعات را بگویید، بر خود تکلیف دانستیم که نگرانی حضرت آقا و تمام دوستداران انقلاب و ارزش های اسلامی را به گوش نمایندگان برسانیم.

فرزند فرمانده گردان کمیل افزود: اولین کسانی که در این تحصن حضور پیدا کردند آقای عمار لویی و همسرش که هر دو فرزند شهید هستند از اصفهان حضور پیدا کردند و در پنجمین شب تحصن بر تعداد متحصنین افزوده شده و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود به طوری که افرادی از شهرستان های مختلف در حال حرکت به این محل هستند.

زهیر معصومی خاطر نشان کرد: خیلی ها اعلام کردند که تعداد ما اندک است و کاری از پیش نخواهیم برد، اما در روز عاشورا هم یاران اباعبدالله 72 نفر بودند که کاری تاریخی و ماندگار کردند، اما اگر در آن روزگار تعداد مسلمانان به جای 72 نفر 700 نفر بود چقدر بهتر می شد؟ وی تصریح کرد: هر چند تعداد ما اندک است اما هدف ما بزرگ و دفاع از آرمان های شهدا است.

فرزند شهید معصومی ادامه داد: پدران ما، برادران ما، همسران این جمع شهید شدند که آمریکا در کشور ما نفوذ نکند. وی اظهار داشت: افراد بسیاری در این همایش کمک کردند به گونه ای که هر شب بیش  از 700 پرس غذای نذری بین افرادی که اینجا تحصن کرده اند، توزیع شد و تعدادی چادر مسافرتی و پتو هم اهدا کردند که خانواده ها در آنجا به استراحت بپردازند.

وی گفت: در حمایت از این تحصن طوماری پارچه ای به عرض دو متر از سوی کسانی که دغدغه ارزش های انقلاب و ناظم را دارند امضاء شده است که در روز سوم طول این طومار از 200 متر گذشت و تعداد کسانی که آنرا امضاء کردند به یک میلیون نفر رسید.

وی اظهار داشت: مسئولان، اساتید دانشگاه و شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی و غیره از جمله حجت الاسلام نقوی، بذرپاش، شریعتمداری، سلحشور، رجبی دوانی، غزوه، دانشجویانی از دانشگاه های مختلف کشور، طلاب حوزه های علمیه قم، اصفهان، بروجرد     و ... در این تحصن حضور پیدا کردند و نسبت به مسائل برجام سخنرانی و روشنگری کردند و در مورد شبهات به طور علمی و تخصصی مبسوط و مشروح توضیح دادند. همچنین اطلاع پیدا کردیم که عاشقان ولایت بسیاری از شهر های مختلف هم اکنون به سمت تهران به راه افتاده اند. 

همچنین گروه it به طور خودجوش از بسیج دانشجویی فعال شدهو اخبار را لحظه به لحظه رصد می کنند؛ اینستوگرام این برنامه نیز فعال شده و فراد می تواننند با دادن شماره تمام سخنرانی ها  را دریافت و در شبکه های مجازی پخش کنند.

این فرزند شهید خاطر نشان کرد: استانداری و ناجا از تهیه گزارش توسط شبکه خبر سیما ممانعت کردند، این در حالی است که ما هیچگونه اخلال در نظم و یا مخل آسایش و امنیت ملی و مردم نیستیم و در روز عید غدیر خم نیز شربت و شیرینی بین مردم توزیع کردیم.

وی در پایان گفت: خیلی از افراد اعلام می کنند که مگر با این برنامه به نتیجه می رسید؟ باید در پاسخ بگویم که امام (ره) فرمودند: ما مکلف به وظیف هستیم نه نتیجه؛ ما به ندای رهبر عزیز انقلاب لبیک گفتیم نتیجه با خداست    

ارسال نظرات