سرهنگ پاسدار فقیری: در سرکشی از بیمارستانهای صحرایی حاشیه شهرستان زاهدان خدمت رسانی به مردم نیازمند در مناطق محروم استان را از اهداف مهم دفاع از انقلاب عنوان کرد
کد خبر: ۸۵۷۶۳۷۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: سرهنگ پاسدار فقیری: در سرکشی از بیمارستانهای صحرایی حاشیه شهرستان زاهدان که به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس وارائه خدمات پزشکی به نیاز مندان برگزار شده بود با اشاره به این مطلب که مردم سرمایه های انقلاب اسلامی هستند گفت: خدمت رسانی به مردم نیازمند در مناطق محروم استان از اهداف مهم دفاع از انقلاب است .
وی اظهار داشت: همان گونه که مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس  وظیفه خود دانسته وبا گذشت از جان ومال خود با ایثارگری،شجاعت ،شهامت ودلاورمردی در بربر دشمنان وابر قدرتها ایستادگی ومبارزه کرده اند تا ارزشهای ایران اسلامی در جامعه احیا بماند  ،سپاه وبسیج امروزه به منظور یاری،کمک  وارائه خدمات بهتر ومطلوبتر از مدافعان انقلاب رسالت دارد تا در حد توان خود به مردم استان خدمت رسانی کرده وتا حدودی مشکلات آنها را حل ورفع نماید.
وی تصریح کرد: برپایی بیمارستانهای صحرایی در سطح استان وحاشیه ی شهرستان زاهدان یکی از اقدامهای مهم ومحوری سپاه در راستای مبارزه با محرومیت زدایی وخدمت رسانی به افراد است که  افراد محروم در حاشیه ی شهر ها از این خدمات بهره مند شوند
وی افزود:سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان وبلوچستان بر اساس نیاز افراد  محروم وحاشیه شهر زاهدان که از سطح مالی پایینی بر خوردار می باشند وتوان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند بیمارستان صحرایی را برپاکرده است .
وی بیان کرد: در پروژه بیمارستان صحرایی که در 3نقطه از حاشیه شهر ستان زاهدان با هدف محرومیت زدایی،ارائه خدمات پزشکی بهتر به محرومین ونیازمندان ،آشنایی بیشتر مردم با ماموریتها ورسالتهای بسیج در مساجد قدس،ابوذرغفاری ومدرسه پسرانه استقلال برگزارکرده است.
وی یاد آور شد: در این بیمارستانها که در مدت زمانی 6روز با مراجعه 3هزار و500بیماراجرا که  تعداد 11هزارنفر از مردم حاشیه شهرستان از خدمات پزشکی بهره مند شده اند .
وی بیان کرد: ویزیت رایگان،پزشک عمومی،پزشک متخصص، دندان پزشک، آزمایشگاه،نمونه گیری،داخلی مردان،مامایی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این بیمارستانها بوده که با استقبال پرشور مردم همراه بوده است.

ارسال نظرات