خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،

رفتار اعضای شورای شهر مرودشت زیبنده این شهر نیست

امام جمعه مرودشت با انتقاد از شورای اسلامی این شهر گفت: زیبنده شهری که 1200 شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست که در جای دیگری بخواهند برای آن شهردار انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۶۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره عید ولایت اظهار داشت: غدیر نمایشگاه اقتدار در سایه امامت و ولایت است.

امام‌جمعه مرودشت افزود: غدیر به ما می‌آموزد که بصیرت خود را بالا ببریم و در برابر مسائل اجتماعی و دنیا همواره بیدار باشیم.

وی همچنین با یادآوری حادثه جان‌گداز منا گفت: این حادثه دل هر آزاده‌ای در عالم را به درد آورد چراکه میهمانان خدا برای انجام مناسک حج این‌گونه ناجوانمردانه تشنه و گرسنه قربانی شدند.

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: ما نمی‌توانیم این حادثه را یک مسئله عادی ببینیم چراکه یک خطای فاحش است که سعودی‌ها باوجود دوربین‌هایی که در این مناطق دارند آن را مدیریت نکردند.

 احمدی بیان داشت: در این حادثه بی‌کفایتی آل سعود به اوج خود رسیده است و باید مدیریت این برنامه اللهی به دست کشورهای اسلامی و ازجمله ایران باشد و در مورد این فاجعه کمیته حقیقت‌یاب مسائل را پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی مرودشت و عقیدتی سیاسی آن را تبریک گفت.

امام‌جمعه مرودشت از فرمانده جدید نیروی انتظامی مرودشت خواست تا بااقتدار در برابر هنجارشکنان بایستد و در برابر حرکت‌های ابتذال و همچنین مواد مخدر هوشیار باشد.

خطیب جمعه مرودشت همچنین با اظهار تاسف از عملکرد شورای این شهر که با رفتارهای نادرست ازجمله شرکت نکردن برخی از اعضا در جلسات هنوز به انتخاب شهردار نرسیده‌اند خاطرنشان کرد: این زیبنده شهری که 1200 شهید تقدیم انقلاب کرده و همواره مردمی باشعور در عرصه نظام داشته است نیست که در جایی دیگری بخواهند برای آن شهردار انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار