امام جمعه ابرکوه:

مزدوران آمریکائی و سعودی خطرناکتر از لات و عزا هستند

امام جمعه ابرکوه گفت: مزدوران آمریکائی و روسیاهان سعودی در فاجعه منا، نشان دادند که خطرناکتر از لات و عزا هستند و هدفی جز انتقام از امت اسلامی ندارند!
کد خبر: ۸۵۷۶۳۴۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن تبریک عید و بازخوانی واقعه غدیر خم، اظهار کرد: این حکایت، نه فقط برای شیعه مهم، بلکه برای اسلام سرنوشت ساز است. 

حجت الاسلام حسینی افزود: زیرا وقتی رسول خدا، وصی خود را معرفی و علم امامت را به دست امیرالمومنین سپرد و مردم را موظف کرد، در حضور خودش، با علی (ع) بیعت کنند؛ آنگاه خدای متعال آیه3 سوره مائده (الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دينَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعَْمتي) را نازل کرد و فرمود: امروز دین شما را کامل کرده و نعمتم را بر شما تمام کردم.

وی عنوان کرد: پس روز عید غدیر، یعنی روزی که خدا دین اسلام را به واسطه روح ولایت علی (ع)، جان داد و تکمیل کرد. روزی که خدا رضایت داد تا اسلام، رسما دین مردم باشد. پس اسلام  منهای  ولایت؛ اسلام ناقص است.

مزدوران آمریکائی و سعودی خطرناکتر از لات و عزا
حسینی با اشاره به فاجعه منا و اینکه حجاج ایرانی با غم و اندوه به وطن باز می گردند، گفت: حکام آل یهود سعودی به عنوان خائنان حرمین شریفین به بدترین شکل ممکن، حرمت حرم امن الهی را شکستند و میهمانان خدا را مورد بی احترامی شدید قرار دادند و حادثه ای تلخ آفریدند، که وجدان بشریت را آزرده کرد.

خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: رسانه های سعودی و رژیم صهیونیستی و امپریالیسم غرب، با وقاحت و بی شرمی تمام سعی می کنند موضوع را، حادثه ای عادی جلوه دهند یا گناه را به گردن حجاج و ایران بیاندازند.

وی خاطر نشان کرد: گناه ایران و حجاج ایرانی این است که حج تحریف شده ابراهیمی را از بستر اسلام امریکائی به بستر صحیح خود برگرداندند و به فلسفه حج که برائت از مشرکین و شیاطین است، جامه عمل پوشاندند.

این مقام مسئول تاکید کرد: حادثه مسجد الحرام و منا، یک اتفاق عادی و طبیعی نبود، بلکه معلول بی عرضگی و بی کفایتی کلیدداران کعبه بود و فاجعه بدتر از آن، اینکه حاضر به نجات بخش عظیمی از حجاج، نبوده و حتی مانع نجات امدادگران هم شدند.

حسینی متذکر شد: مزدوران آمریکائی و روسیاهان سعودی نشان دادند که خطرناکتر از لات و عزا هستند زیرا هدفی جز انتقام از امت اسلامی ندارند!

پادشاهان جوان آل سعود، سرطُفیان حکومت عربستان اند
وی گفت: سرطفیان پادشاه جدید حکومت موذی و فریبکار آل سعود این است که سنت شیخوخیّت و پیرسالاری را کنار  گذاشته و میدان را به دست جوانان خودسر و سرمست قدرت و بی کفایت سپرده اند، که با بی تجربگی و بی تدبیری عمل می کنند و یک شبه  تصمیمات دیوانه وار می گیرند.

حجت الاسلام حسینی یادآوری کرد: مراسم نکوداشت جانباختگان منا، همزمان با سراسر کشور، عصر روز یکشنبه آینده از ساعت 3 تا 5 از طرف مردم شهرستان، در مسجد جامع ابرکوه برگزار خواهد شد.

جلوگیری مزاحمت های صوتی خودروها و کارناوال های عروسی
امام جمعه ابرکوه، در پایان در آستانه روز نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه، تصریح کرد: ایجاد و استقرار امنیت در کشور،  مهمترین ماموریتی است که این نیروی های خدوم است. کشور بدون امنیت مثل جسم بی جان است.

وی همچنین از نیروی انتظامی شهرستان خواست تا از عوامل سلب امنیت، سلب امنیت کنند و جلو مزاحمت های صوتی در خیابان ها توسط بعضی خودروها و بعضی از کارناوال های عروسی را بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار