امام جمعه موقت اشکذر مطرح کرد

حادثه غدیر؛ مهم‌ترین سند «ولایت»

امام جمعه موقت اشکذر حادثه غدیر را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سند ولایت عنوان کرد و افزود: غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت بوده و این عید از جایگاه والایی بین مسلمانان برخوردار است که مفاهیم والای این روز را بازتاب می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۴۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر خم بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس دهقان حادثه غدیر را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سند ولایت عنوان کرد و افزود: غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت بوده و این عید از جایگاه والایی بین مسلمانان برخوردار است که مفاهیم والای این روز را بازتاب می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه عید غدیر خم جوهره دین و دعوت همه انبیا است، تاکید کرد: همه پیامبران قوم خود را به رعایت عدالت دعوت کرده‌اند و عید غدیر خم عید عدالت و امامت است و این دو مؤلفه با یکدیگر آمیخته هستند.

حجت الاسلام دهقان در ادامه با اشاره به حادثه تلخ منا گفت: حادثه منا از اذهان عمومی فراموش نخواهد شد و جوامع بین‌المللی باید سکوت خود را در رابطه با این فاجعه اسف‌بار بشکنند.

وی با بیان اینکه باید پیگیری برگشت جنازه شهدای حادثه منا هرچه سریع تر صورت پذیرد، تاکید داشت: ال سعود باید بابت این مصیبتی که به امت اسلام وارد کرده است، از جهان اسلام عذرخواهی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار