خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

اجرای بیش از 5 هزار طرح عملیاتی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای بیش از 5 هزار طرح عملیاتی در 6 ماه نخست امسال در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۰۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه روزانه ۱۶ طرح پیشگیرانه برای افزایش احساس امنیت در استان همدان انجام می شود، اظهار داشت: بیش از 5 هزار طرح عملیاتی در 6 ماه نخست امسال اجرا شده است.

وی در ادامه سخنانش از شناسایی ۵۰ نقطه آلوده به مواد مخدر در استان همدان خبر داد و افزود: ۲۹ نقطه در شهرستان های استان همدان و ۲۱ نقطه در همدان شناسایی شده و در این زمینه مکان ها 4 هزار و ۵۸۰ بار پاکسازی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: پلیس حافظ ارزش ها، منافع و جان و مال مردم بوده و شعار امسال هفته نیروی انتظامی «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» است.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی ۱۱ مهر آغاز و تا ۱۷ مهر ماه ادامه دارد، بیان کرد: نیروی انتظامی استان همدان برنامه های مختلفی مانند صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی، همایش پلیس و اصناف، افتتاح 6 پروژه ملی و استانی و غیره را برای هفته نیروی انتظامی در برنامه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه در شش ماه نخست سال ۲۴۵ هزار و ۷۵۰ بار تلفن های پلیس زنگ خورد، بیان کرد: میزان تماس های مردم با پلیس ۱۱درصد افزایش یافته است.

مهدیان نسب بیان داشت: ۵۲ درصد تماس ها عملیاتی شده و ۴۸ درصد به صورت راهنمایی و مشاوره انجام شده که دو هزار نفر از آموزش های همگانی برخوردار شدند.

وی از جذب یک هزار و ۸۷۵ نفر پلیس افتخاری خبر داد و بیان کرد: هزار و ۳۷ پلیس آماده به کارگیری هستند و در حوزه پلیس پاسخگو ۳۸ درصد افزایش پاسخگویی داشتیم.

مهدیان نسب از کشف 2 تن و ۲۰۰ کیلو مواد مخدر در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: ۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شش ماه نخست سال در استان منهدم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار