خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس:

همه روسای‌جمهور آمریکا به دنبال ریشه‌کنی ایران هستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه روسای‌جمهور آمریکا از یک جنس و قماش هستند، فقط لباس آن‌ها تغییر می‌کند، آنها همگی به دنبال ریشه‌کنی ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۹۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا زاکانی در یادواره شهدای منطقه صدف همدان در مسجد امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه ایران در ایام حزن و اندوه است، اظهار داشت: به‌واسطه از دست دادن جمع کثیری از مسلمانان و هموطنان در فاجعه منا که بخاطر بی‌کفایتی آل سعود رقم خورد، در حزن و اندوه هستیم.

وی با اشاره به اینکه پیرامون دفاع مقدس، چرایی، چگونگی، فرهنگ آن ایام و حاصل آن دوران، از ابعاد مختلف می‌توان صحبت کرد، افزود: امام‌(ره) فرهنگ‌سازی کرد و ملت را بیدار کردند تا در صحنه حاضر شدند و این انقلاب به عنایت الهی به پیروزی رسید که 37 سال مستقل بود و خود برای خود تصمیم می‌گیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: اگر دیروز مقام معظم رهبری در نوشهر آنگونه باعزت، حق این ملت را ادا کرد و پیام صریحی را به آل‌سعود رساند به‌واسطه این است که اسلام زنده شده و ملتی عزتمند هستیم.

وی با اعلام اینکه در کشور دو نگاه بین مسئولان کشور وجود دارد، گفت: یک نگاه می‌گوید که به آن اعتقادات و آنچه به واسطه آن اعتبار گرفته و شهدا برای ما به یادگار گذاشتند، پایبند بوده و آن را دنبال می‌کنیم. نگاه دوم می‌گوید که آن دوران گذشته و احساسات را باید پشت سر گذاشت، به دوره عقلانیت رسیده‌ایم و باید با شریط جهانی سازگار شد.

زاکانی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در نوشهر با عظمت و ظرافت سبب تغییر فضا شده و امروز شاهد هستیم که مسئولان عربستان دستور می‌دهند با ایرانی‌ها هر چقدر می‌توانید همکاری کنید.

نماینده مردم تهران در مجلسبا طرح این سئوال که مولفه‌های قدرت ایران اسلامی چیست، اظهار داشت: اولین مولفه اختصاصی انقلاب اسلامی ایران خدا، ائمه معصوم(ع)، شهدا و خوبان عالم هستند، این نخستین مولفه قدرت ایران بوده و برای ایران اسلامی و اهل حق اختصاصی است.

وی تصریح کرد: شهدای ما حاضر هستند و اگر دریافت و درکی داشته باشیم شهدا به ما کمک می‌کنند، نگاه اول می‌گوید که قدرت خدا، امام(ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و ائمه معصوم باید مورد توجه باشد اما نگاه دوم می‌گوید آن دوران گذشته و باید رفت با صاحبان قدرت دنیا ساخت.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: اصل انقلاب مواجه شدن با سلطه‌گران بوده و اگر امروز ایران اسلامی با قدرت پابرجاست به سبب راهی است که آمده‌ایم و اگر نباشد دیگر منزلتی نخواهیم داشت.

زاکانی با اعلام اینکه وقتی به شهید نگاه می‌کنیم به عنوان اسوه نگاه کرده و الگو می‌گیریم، اظهار داشت: سره از ناسره باید با عمل شهدا تشخیص داده شود، در مقام عیش و نوش و راحتی همه هستند و در زمان سختی مردان مشخص می‌شوند که مسئولان باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا حضور داشته و این انقلاب را مدد می‌رسانند، مهم این است که فهم درستی از آنها داشته و به درک خوبی برسیم، تصریح کرد: دومین مولفه قدرت ایران، اسلام، منطق درست اسلام و پیام صحیح و اثرگذار آن است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هنر امام خمینی(ره) ایمان به خدا، اعتقاد به اهل بیت و رسیدن به فهم درست از اسلام بود، افزود: نگاه اجتهادی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را قبول داشته و نگاهی که به این نگاه‌ها نزدیک باشد، می‌پذیریم.

وی تصریح کرد: اگر به اسلام عمل کنیم، موفق هستیم ولی مشکلاتی که در کشور هست به خاطر عمل نکردن به اسلام است، اگر سخنان امام خمینی(ره) در زمان خود و مقام معظم رهبری در زمان حال تا عمق جامعه می‌نشیند برای این است که اسلام را فهم کرده و به آن عمل کردند و تنها اسلام در گفتار و زبان آنها نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه دوران بسیار سخت‌تر از گذشته است، عنوان کرد: مسلمان کسی است که با پیام اسلام در اقصی نقاط دنیا، داشته‌های جهانیان را جذب کرده و علم را کسب کند.

زاکانی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: همه روسای‌جمهور آمریکا از یک جنس و قماش هستند، فقط لباس آن‌ها تغییر می‌کند، آنها همگی به دنبال ریشه‌کنی ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس دیگر مولفه قدرت انقلاب اسلامی ایران را، مردم در صحنه دانست و گفت: در کجای تاریخ این چنین وضعیتی است که مردم در صحنه بوده و پشت انقلاب خود باشند.

زاکانی خطاب به جوانان گفت: اگر کسی بخواهد به جایی برسد باید عنصر شهادت‌طلبی را در خود زنده نگه دارد که همین امر سبب می‌شود در تمام کارها موفق باشد، اگر کسی حلقه وصل خود را با خدا برقرار کرد، خدا وی را تنها نگذاشته و این هنر درشهدا وجود دارد. وقتی بحث فتنه شد مقام معظم رهبری فرمودند که شهدای فتنه از شهدای جنگ رتبه بالاتری دارند چراکه در دوران جهاد اکبر شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه این دوران بسیار پیچیده شده است، تصریح کرد: اگر بی‌توجهی کرده و دقت لازم را نداشته باشیم عده‌ای آمده‌اند که اساس انقلاب را مورد هدف قرار دهند، هر جریان سیاسی که به ولایت نزدیک شد پیش ما محبوب بوده و هرکسی فاصله بگیرد خود آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات