به همت بسیج مساجد و محلات برگزار شد؛
در گرامیداشت عید غدیرخم، عید ولایت و امامت برنامه نورافشانی و جشن در سطح شهرستان شاهرود به همت بسیج مساجد و محلات و اقشار سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۸۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت عید امامت و ولایت، عید غدیر مراسم جشن و سرور و نورافشانی به همت پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج سپاه شاهرود در سطح شهرستان شاهرود برگزار شد.

در شهرک فرهنگیان به همت پایگاه موسی بن جعفر حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) مراسم جشن و نورافشانی در محل مسجد موسی بن جعفر برگزار شد و ایستگاه صلواتی در میدان کارگر به همت پایگاه شهید نواب صفوی از مردم با شیرینی و شربت پذیرایی نمودند.

در منطقه باغزندان به همت پایگاه صاحب الزمان(عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) مراسم جشن و سرور و ایستگاه صلواتی و نورافشانی برگزار شد.

به همت بسیج دانشجویی پایگاه امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مراسم جشن و سرور و نورافشانی در محل دانشگاه با حضور دانشجویان و کارکنان و اساتید در تالار سلامت برگزار شد.

پایگاه امام علی(ع) بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) نیز با همکاری پایگاه امام خامنه ای(ع) بسیج مساجد و محلات ولایت مراسم جشن و نورافشانی را با همکاری هیئت امنای حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار کردند.

مراسم جشن نورافشانی به همت پایگاه عاشقان ولایت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در میدان ولایت و به همت پایگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در پارک شهرک ولیعصر(عج) شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی برگزار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها