نا گفته هایی از «حاج حسن دانش» به روایت یک دوست؛

رویای ناتمام «حاج حسن» برای زیارت ائمه بقیع/ دو دختر شیرین زبان «مرحوم دانش» غم ما را بیشتر می کنند

حاج حسن خیلی مصر بود که به حج رفته و ائمه بقیع را زیارت کند. اما قرار بود بعد از مکه به مدینه اعزام شود که متاسفانه با وقوع این حادثه، حاج حسن به آرزوی خود نرسید.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۸۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمد حسن حسن زاده، از قاریان برجسته یزدی و از نزدیکان حاج حسن دانش است. وی در گفتگو با عصر فرهنگ ضمن ابراز تاسف از ضایعه بزرگ فقدان حاج حسن دانش ابراز داشت: آقای دانش از اساتید بنده و دوستان قدیمی بود که متواضع، با اخلاق، متخلق به اخلاق قرآنی بود. تواضعش زبانزد همه بود و در زمینه تمرین و تلاش برای قرائت کوشش عجیبی داشت.

حسن زاده افزود: امسال آقای دانش به عنوان پاداش کسب رتبه بین المللی مسابقات قرآنی به حج اعزام شده بود. خیلی مصر بود که به حج رفته و ائمه بقیع را زیارت کند. اما قرار بود بعد از مکه به مدینه اعزام شود که متاسفانه با وقوع این حادثه، حاج حسن به آرزوی خود نرسید.
وی ادامه داد: بنده با آقای دانش رفت و آمد خانوادگی هم داشتم. حاج حسن دانش دو دختر شیرین زبان هم داشت که بسیار به پدر وابسته بودند. علاقه و وابستگی متقابل حاج حسن و فرزندانش ناراحتی ما را بیشتر می کند.
این قاری یزدی تاکید کرد: حسن دانش استادانه تلاوت می کرد. تلاوتش با توجه به معانی، تفکر و درک آیات کتاب الهی بود. شاید علت اثرگذاری تلاوتش نیز همین ها بود.
وی گفت: سال گذشته حاج حسن دانش با کسب رتبه نخست مسابقات بین المللی بار دیگر نگاه ها را به یزد و قاریان یزدی معطوف کرد. امسال وقت این بود که حسن دانش با سفر به جای جای کشور و جهان اسلام مردم جهان را در ثمره زحمات خود شریک کرده و آن ها از قرائت وی استفاده کنند، ولی متاسفانه فاجعه یمن این فرصت را از همه ما سلب کرد.

 

ارسال نظرات