امام جمعه مهریز:

امت اسلام از جنایات آل سعود در منا نمی گذرد/ دست دادن ظریف با اوباما مخالف روحیه استکبار ستیزی انقلاب است

امام جمعه مهریز گفت: امت اسلام و ملت قهرمان ایران هیچگاه از جنایات مختلف آل سعود و بخصوص در منا نمی گذرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۷۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: این حادثه دلخراش که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از حاجیان شد را به ملت فهمیم و ولایتمدار و بخصوص خانواده های داغدار تسلیت می گوییم.

وی اضافه کرد: در این حادثه تلخ که ناشی از سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود داشت جمع زیادی از حاجیان اعم از شیعه وسنی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مصدوم و مفقود شدند .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: آل سعود در منا در حق حاجیان جفا کرد و موجب  این حادثه دلخراش و شهادت افراد زیادی شد.

برهان گفت: دولت آل سعود باید پاسخویی اعمال ننگین و زشت خود باشد و قطعا ملت ایران و مصیبت دیدگان تا احقاق حقشان مسائل را پیگیری می کنند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: ملت ایران و امت اسلام بدون شک آل سعود را در سر جایش خواهند نشاند و با موضعگیری های درست و قاطع حقوق خود را دنبال خواهند کرد.

برهان در ادامه به دست دادن ظریف با اوباما در سازمان ملل که اخیر اتفاق افتاده اشاره و آن را خلاف اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در بعد کفر ستیزی دانست.

وی گفت: روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر آمریکا و کفر جهانی که همیشه علیه بشریت و در کشورهای اسلامی و حتی یمن و بحرین و جاهای دیگر کودک کشی می کند از اهداف نظام و ولایت است.

امام جمعه مهریز افزود: من خجالت می کشم که بگویم دوباره ظریف بعد از تماس تلفنی رییس جمهوری با اوباما با او دست می دهد.

برهان اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه دست از اهداف و آرمان های مقدس خود بر نمی دارند و با قیام قیامت مخالف کفر جهانی و آمریکا و دیگر دشمنان هستند.

وی همچنین به تفصیل در خصوص فلسفه غدیر خم و واقعیات آن و همچنین نصب حضرت علی(ع) توسط پیامبر اعظم(ص) به عنوان جانشین خودشان سخنرانی کرد.    

 

ارسال نظرات