رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: همایش تجلیل از جایگاه علمی و فقهی آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی در محل دانشگاه آزاد اسلامی خورموج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۵۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ علیرضا چمکوری ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی اظهار داشت: در سال جاری 120 برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج که شامل همایش، یادواره شهدا، تفسیر و قرائت قرآن، توسعه آزاداندیشی که موردتوجه مقام معظم رهبری است، تدارک دیده‌ شده است و 50 درصد آن تاکنون اجرا و مابقی نیز تا پایان سالجاری اجرا می‌شود.

چمکوری بابیان اینکه دوران دفاع مقدس دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از سایر جنگ‌ها متمایز می‌کند، افزود: حضور جوانان و نوجوانان در 8 سال دفاع مقدس و بیان خاطرات تأثیر بسزایی در تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین نسل‌های آینده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دانشجویان نه‌تنها در عرصه رزم بلکه در عرصه سازندگی نیز در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و در دفاع مقدس با تهیه ادوات نظامی به جبهه‌ها کمک می‌کردند.

چمکوری افزود: حادثه طبس، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی سه ضلع یک مثلث است که توسط آمریکایی طراحی و اجرا شد که همه این توطئه‌ها باعث شکست استکبار جهانی شد و اینها درس‌های بزرگی برای دشمنان است.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه و اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی اجرا شد که بحمدالله تأثیرات خوبی داشته است.

چمکوری از برگزاری همایش آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همایش تجلیل از جایگاه علمی و فقهی آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی در محل دانشگاه آزاد اسلامی خورموج برگزار می‌شود.


ارسال نظرات