خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام منهای امامت و منهای اهل بیت(س) در مسیر انحراف حرکت می‌کند و اسلام انحرافی است گفت: اسلام بدون امامت خالی از همه اخلاق، ارزش‌ها و معانی اسلامی کنار می‌رود.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۳۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی پنجشنبه شب در یادواره مشق عشق که همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه بسیج شهدای آذر برگزار شد، طی سخنانی با تسلیت واقعه منا که در آن قریب به 500 نفر از حجاج ایران جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: این حجاج در مقدس‌ترین و امن‌ترین نقطه روی زمین در حال تشنگی و زیر آفتاب سوزان عربستان جان خود را از دست دادند و این حادثه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدواریم که خون این حجاج دامن آمریکا، اسرائیل و آل سعود را بگیرد و به برکت خون شهدا نظام‌های طاغوتی سرنگون شوند و اماکن مقدس در دست اهلش قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: دستاوردهای امروز کشور ثمره خون شهدا و کسانی است که در مسیر دفاع از اسلام و حفظ پرچم اسلام راستین، اهل بیت و قرآن از جان خود گذشتند.

وی تصریح کرد: امروز در دنیا حقانیت اسلام انقلابی و راستین مشخص شده و این اسلام در مقابله با اسلام انحراف که عید غدیر را کتمان کرده قرار گرفته است.

هاشمی شاهرودی در ادامه با اشاره به واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین بیان کرد: مخالفان واقعه غدیر نتواستند اصل این واقعه را زیر سئوال ببرند و تلاش کردند که مسیر را منحرف کنند.

وی با بیان اینکه اسلام منهای امامت و منهای اهل بیت(س) در مسیر انحراف حرکت می‌کند و اسلام انحرافی است گفت: اسلام بدون امامت خالی از همه اخلاق، ارزش‌ها و معانی اسلامی کنار می‌رود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه و هابیون ادامه دهنده اسلام بنی‌امیه هستند گفت: بسیاری از مشکلات امروز به دلیل مواضع حکام آل سعود است که افکار تکفیری را به جامعه تزریق کردند. آنچه که امروز از جریان تکفیر در جهان اسلام وجود دارد با پول‌های سعودی شکل گرفته‌ است.

وی با اشاره به اینکه واقعه منا تنها به دلیل بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی رخ داد، بیان کرد:‌ آماری که ارائه می‌دهند بسیار کمتر از واقعیت بوده و تعداد کشته‌شدگان بسیار بیشتر هستند.

ارسال نظرات