خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه شاهرود:

اسلام ستیزی هدف استکبار جهانی است

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: اسلام ستیزی، هدف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از کشتار مسلمانان است.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین ابوترابی در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نهضت روشنگری پایگاه بسیج شرکت توربوژنراتور بسیج کارگری الغدیر که با حضور کارکنان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد با اشاره به حدیثی در خصوص کسب روزی حلال و رضای خدا و اخلاص در عمل اظهار کرد: اگر قناعت در زندگی باشد نوع نگاه به زندگی تغییر می کند.

وی افزود: ما کشوری انقلابی هستیم که بیش از 23 هزار شهید داده ایم و بار مسئولیت سنگینی بر دوش تک تک ملت ایران است نه فقط انقلابیون بلکه همه کسانی که ایران را دوست دارند، همه مدیون خون شهدا هستند و فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: مردم امروز چقدر با قناعت مانوس هستند، دشمن می خواهد مردم ما را ناراضی کند با فشار اقتصادی و تحریم و این رفت و آمدهای گروه های اقتصادی کشورهای مختلف به ایران برای این موضوع است و آنها این را هدف قرار داده اند.

وی تصریح کرد: آنها در ابتدای آمدن به ایران بیان می کنند ما ارتباط با اسرائیل داریم و شما هم می توانید این ارتباط را داشته باشید و این نشانه گرفتن اندیشه امام راحل است و هدف آنها نه اقتصاد بلکه نفوذ در ایران اسلامی است.

ابوترابی بیان کرد: با از دستن دادن روحیه قناعت زیاده خواهی جانشین آن می شود و تحت فشار این وضعیت آنها شرایط را می پذیرند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت این هفته گرامیداشت همه ارزش های الهی و جانفشانی و شهادت طلبی و از خودگذشتگی ملت ایران است.

فرمانده سابق سپاه شاهرود با بیان اینکه جنگ تحمیل اراده است عنوان کرد: جنگ دو وجهه تجاوز و دفاع دارد که اولی مذموم است و دومی ممدوح که در جنگ عراق بر علیه ایران تجواز عراق مذموم و دفاع ما ممدوح و وظیفه شرعی و فطرتی هر ملتی است که از خود در برابر تجاوز ظالم دفاع کند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص دفاع مقدس بیان کرد: امام فرمود«جنگ نعمت و تحفه الهی است»، ما در جنگ امکانات نداشتیم، امروز این نعمت بودن را متوجه می شویم، آمریکا دشمن عجیب و غریبی برای ماست که با ما دست می دهد اما از سال 32 تاکنون بر علیه ما توطئه و تجاوزگری کرده و همچنان ادامه می دهد.

ابوترابی افزود: آمریکا در 5 کشور اطراف ما پایگاه ایجاد کرده و ناوهای آنها همچون پایگاه های قدرتمند در خلیج فارس مستقر هستند و باید بدانیم علت مقاومت ما در جنگ است و یک درس برای مستکبران که با ایران نمی شود با زبان زور سخن گفت و این نعمت الهی است که امروز مملکت ما در امنیت کامل است.

وی با اشاره به جمله امام راحل که ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم؛ تصریح کرد: انقلاب ما محصور در مرزهای جغرافیایی نشد همچنان که دشمنان این را می خواستند و با بایکوت رسانه ای و حمله به انقلاب از 23 بهمن 57 تلاش فراوانی کردند اما در جنگ هم شکست خورده و امروز هم شکست خورده اند و این صدور انقلاب ماست به دنیا و تحولات منطقه نمایانگر این مطلب است.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با اشاره به اینکه ما مظلومیت خودمان و جنایت دشمنان را در جنگ مشاهده کردیم خاطرنشان کرد: ما در پایان جنگ از بیش از 30 کشور اسیر داشتیم و مابقی کشورها نیز امکانات و تسهیلات و تجهیزات مختلف در اختیار عراق گذاشته و ما چیزی نداشتیم و مظلوم بودیم.

وی با بیان اینکه ما در جنگ پرده از تزویر جهان خواران برداشتیم، گفت: ما استکبار را رسوا کردیم و دوست و دشمن واقعی را در جنگ شناختیم و مقاومت در برابر ظالم و حمایت از مظلوم را تبیین نمودیم.

ابوترابی ادامه داد: جنگ ما ملت ها را هوشیار کرد، اُبهت شرق و غرب را شکست و نشان داد هر جا ظالم است مظلوم در مقابل آن بایستد و در جنگ آموختیم باید روی پای خود بایستیم؛ و امروز در قله اقتدار و پیشرفت هستیم و اورانیوم 20 درصد تولید می کنیم و انرژی هسته ای داریم و دشمن را تسلیم کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی آمریکا تا سال 2025 برای نابودی منطقه غرب آسیا و کشورهای آن و به خصوص ایران تصریح کرد: آمریکا مغز جهان و خاورمیانه قلب جهان است و قلب اهمیت بیشتری از مغز دارد، اگر مسلط نشوند خودشان نابود خواهند شد و این بسیار مهم است.

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: جمهوری اسلامی کانون بیداری اسلامی در منطقه است و هر کجای این منطقه را می بینیم رد پای ایران را مشاهده می کنند و فقط ایران برای آنان اهمیت دارد.

ابوترابی با اشاره راه برخورد با ایران توسط آمریکا و استکبار عنوان کرد: هدف اول آنها اسلام است و با ایجاد داعش و وهابی ها آنها را مسلمان معرفی کردند و اسلام هراسی در دستور کار آنهاست و بعد ایران هراسی با بحث جعلی ساخت بمب اتم در ایران که کشورهای اطراف را ترساندند و علت آن فروش تسلیحات به آنها و پول دریافت نمودن بود و تا اینجا به نتایجی رسیده اند.

وی با اشاره به دشمن هراسی برای مسئولین کشور و ایجاد ناامنی برای نخبگان و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی اظهار کرد: آنها از طریق فرهنگ و تسلط بر ذهن ها با استفاده از امکانات و به خصوص ماهواره و شبکه های اجتماعی به خواسته های خود برسند.

در پایان این مراسم از 8 نفر از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس این شرکت با اهدا هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها