خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان شمالی با ائمه جمعه استان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۱۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این دیدار گفت: بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیده های قرن اخیر است که تمام معادلات دنیارا بهم ریخته چرا که نقش آن در دنیا بی نظیر است و روحانیت نقش مهمی را در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: سپاه و بسیج ثمره ایمان و بصیرت روحانیت است و این مجموعه جدا از روحانیت نبوده و نخواهد بود و ما معتقدیم تعامل این دو قشر می تواند در مقابل دشمن نقش مهمی ایفا کند همان طور که این امر تا به حال به خوبی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان باید در خدمت جامعه روحانیت به خصوص در خدمت ائمه جمعه باشد.

وی در ادامه گفت: در مجموعه سپاه به لطف الهی پاسداران ما متدین ترین جوان ها هستند و حاضرند تمام هستی خودشان را فدای انقلاب اسلامی کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: سپاه یک مجموعه منظم است کع وظیفه آن دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده و این مجموعه از شما انتظار دارد تا با کمک و همراهی بتواند هر چه بهتر در این راه قدم بردارد.

حجت الاسلام زحمتکش اظهارداشت: امروز مجموعه سپاه از هر روز دیگری انقلابی تر و ولایی تر است چرا که در عرصه معنویت کار بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت مهمی بر عهده سپاه است و آن هم وضعیت شناسی در انتخابات بوده تا بهترین ها و متدین ترین ها به مجلس راه پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها