در بیانیه مجمع عالی بسیج گناباد اعلام شد:

دولتمردان به دنبال احقاق حقوق حجاج در برابر رژیم خبيث آل سعود باشند

مجمع عالی بسیج گناباد با صدور بیانیه‌ای مسئوليت كامل اين فاجعه را بر عهده دولت عربستان سعودي دانسته و از دولتمردان خواست تا با تمام توان به دنبال احقاق حقوق حجاج ایرانی در برابر اين رژیم خبيث باشند.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۱۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجمع عالی بسیج گناباد در اولین مجمع سال 94 خود و در انتهای این نشست یک روزه، با انتشار بیانیه ای ضمن ضمن تسليت به خانواده‌هاي جانباختگان حوادث حج تمتع تاکید کردند: مسئوليت كامل اين فاجعه را بر عهده دولت عربستان سعودي دانسته و از دولتمردان مي خواهيم با تمام توان به دنبال احقاق حق نظام در برابر اين رژیم خبيث باشند.

در قسمتی دیگر ازاین بیانیه نیز یه موضوع توافق هسته اشاره شده و آمده است: در هر صورت (اجرا يا عدم اجراي برجام)، تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادي، تكيه بر اقتصاد مقاومتي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است و مسئولين كشور نيز نبايد به وعده هاي اقتصادي غرب و امريكا دل خوش كنند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ.
(سوره ابراهيم آيات 24 و 25

درود و سلام  به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و درود و سلام به روح مطهر بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران و معمار و موسس شجره طیبه  بسیج و سپاس و سلام بر خلف صالح او ولی امر مسلمین جهان بزرگ بسیجی اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالي. خدا را سپاسگذاریم که به ما توفیق زیستن در عصر روح الله را عطا فرمود او را شاکریم که یاریمان کرد تا در این دوران پر تلاطم و آکنده از رنگها و نیرنگ های صلیبیون و صهیونیزم در صف سربازان اسلام و کوشندگان راه خدا قرار گیریم و افتخار حضور در صف سپاه اسلام و بسیجیان فداکار سلاله پاک حضرت ختمی مرتبت را یافتیم.

مجمع عالی بسیج شهرستان برآمده از تمامی اقشار مردم و نخبگان، متخصصان و صاحب نظران متعهد بسیجی مي‌باشد. این تشکل الهی، نعمتی بزرگ و فرصتی استثنایی برای عملی کردن مشارکت و همفکری است و متشکل کردن این جمع از فرزانگان، راهی برای استفاده از این فرصت و ظرفیت عظیم همفکری و اندیشه ورزی است. در همين راستا مواضع، دیدگاه ها و مطالبات و انتظارات مجمع عالی بسیج شهرستان گناباد برای حرکت در مسیر انقلاب شكوهمند اسلامي و پیشبرد اهداف متعالی آن به این شرح اعلام می‌دارد:

1- ضمن حمايت از هر توافق و تصميمي در موضوع هسته‌اي كه ضمن تامين منافع ملي، خطوط قرمز نظام در آن رعايت شده باشد، همچنان بر اين نكته تاكيد مي‌كنيم در هر صورت (اجرا يا عدم اجراي برجام)، تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادي، تكيه بر اقتصاد مقاومتي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است و مسئولين كشور نيز نبايد به وعده هاي اقتصادي غرب و امريكا دل خوش كنند.

2- بر طبق نظر مقام معظم رهبري، تنها موضوع مذاكره مسئولين سياست خارجي با مقامات امريكايي فقط در موضع هسته اي است و لاغير. براين اساس ما بسيجيان به پيروي از ولي امر مسلمين جهان، اجازه هر گونه نفوذ امريكا در عرصه‌هاي اقتصادي و امنيتي و علي الخصوص فرهنگي و سياسي را نخواهيم داد و از مسئولين اجرايي هم مي‌خواهيم آنها نيز زمينه هر گونه نفوذ امريكا دركشور را ببندند چرا كه تنها راه و عامل برقراري حكومت عدل الهي در قطع دست استعمارگران و مستكبرين جهاني و در راس آنها امريكاي جهان‌خوار است.

3- فاجعه اخير منا برگ ديگري از جنايات آل سعود در سال‌هاي اخير است. حمايت همه جانبه از گروه هاي تكفيري نظير داعش، مقابله با گروه هاي مقاومت در منطقه، كشتار چند ماهه مردم مظلوم يمن و فاجعه منا همه و همه جناياتي است كه آل سعود با همراهي پيدا و پنهان امريكا انجام داده است. ما بسيجيان شهرستان گناباد ضمن تسليت به خانواده‌هاي جانباختگان اخير، مسئوليت كامل اين فاجعه را بر عهده دولت عربستان سعودي دانسته و از دولتمردان مي خواهيم با تمام توان به دنبال احقاق حق نظام در برابر اين رژیم خبيث باشند.

4- انتخابات اسفندماه جاري كه به منظور برگزيدن اعضاي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود از اهميت فوق العاده اي برخوردار است. مهمترين مسئله در انتخابات آينده مشاركت همه جانبه آحاد مردم مي باشد كه حضور پرشور سبب تقويت جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.

مسئله بعدي در باب انتخابات، هدايت و روشنگري جامعه در راستاي انتخاب افراد اصلح بر اساس شاخصه‌هاي ترسيم شده از سوي مقام معظم رهبري براي اين جايگاههاي خطير است كه رسالت بسيجيان در اين مورد بسيار سنگين است. چراكه مشاهده مي‌شود فتنه‌گران براي انتخابات جاري برنامه ريزي هاي فراوان كرده و با فضاسازي هايي نظير تخريب شوراي نگهبان به دنبال حضور پررنگ در انتخابات هستند. ما بسيجيان ضمن حمايت از نظارت استصوابی شوراي نگهبان هر گونه تخريب و حاشيه سازي توسط اشخاص و گروهها و احزاب را غير قبول دانسته و آن را محكوم مي‌كنيم.

الحمدلله آحاد مردم شهرستان گناباد پاي بند به نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و هميشه خود را مطيع فرامين مقام معظم رهبري مي دانند و به حق اين شهرستان دارالمومنين نام گرفته است. به همين جهت از كليه مسئولين، نخبگان، گروهها و فعالين فرهنگي مذهبي شهرستان مي‌خواهيم ضمن تقويت اين مواضع انقلابي مردم از هرگونه گفتار و كرداري كه اين فضاي معنوي را برهم زند، جلوگيري نمايند.

و ما النصر الاّ من عند الله العزیز الحکیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها