خبرهای داغ:
اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بجنورد با حضور فرمانده سپاه بسیج بجنورد و جمعی از مسئولین شهرستان بجنورد و اعضای کارگروه های بسیج درتالار بصیرت بسیج بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۹۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی بسیج سرهنگ نیکبخت فرمانده ناحیه بسیج بجنورد ؛مجمع بسیج شهرستان تشکل نخبگان بسیج است و ما در تشکیل آن به دنبال کار گزارشی نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که بخشی از توسعه شهرستان در کانون های این مجمع انجام شود.

وی افزود : تفکر بسیجی تفکری ناب است و در این مجمع با تشکیل شوراهای همفکری و راهبردی در اقشار مختلف تلاش می کنیم با تفکر بسیجی کارها و برنامه های مورد نظر را پیش ببریم.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت مجمع بسیج اظهار کرد: بخشی از راهکار توسعه شهرستان در همین مجمع و کانون های اقشاری آن موجود است و اگر نخبگان بسیج با نگاه توسعه محور و افق دار به موضوعات شهرستان بپردازند در کنار یکدیگر پتانسیلی را به وجود می آورند که مورد نیاز سهرستان که برای توسعه شهرستان خواهد بود.

در این انتخابات بسیجیان بجنورد به پای صندوق های رای رفتند و رئیس مجمع ، نایب رئیس دوم مجمع  و دو نفر بازرسین مجمع عالی را انتخاب کردند.

در پایان علی روشن به عنوان رئیس مجمع ،‌ منصور درتومی به عنوان نایب رئیس دوم مجمع  و آقایان محمد رضا رهنما و علی غلامی به عنوان بازرسین مجمع انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها