خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج بجنورد طی مراسمی باشکوه در امامزاده سيدعباس بن موسى بن جعفر (ع) اين آستانه مبارك در شهر بجنوردبرگزار شد واز سربازان نمونه ناحیه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۵۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در این مراسم ضمن تقدیر از سخت کوشی های سربازان این ناحیه، گفت:سربازی یک فرصت بزرگ است که دربهترین سن در اختیار سربازان قرار می گیرد تا در آن بتوانند با تحمل مشکلات و سختی ها و کسب تجربه از زندگی جمعی و منظم در، زندگی آینده موفق باشند.

سرهنگ عباس نیکبخت با تاکید بر وجودتجارب مفید دوره سربازی و توصیه به سربازان جهت استفاده از آنها ،گفت: اگر سربازان با دیدی مثبت وارد دوره سربازی شوند، نه تنها سختی های انکار ناپذیر آن را بهتر تحمل می کنند بلکه در آینده به دیگران جوانان توصیه می کنند که از این دوره مفید استفاده بهینه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بجنورد به سربازان گفت قدر انقلاب اسلامی را بدانید و به خاطر داشته باشید که این انقلاب به آسانی بدست نیامده است که به راحتی از دست دهیم.

حجت الاسلام محمدی افزود ؛ ثمره جانفشانی ها و استقامت سربازان و خادمین نظام اسلامی ، اقتدار ، آزادگی و سربلندی ملت غیوروسلحشور ایران در جهان است و حفظ این دست آوردها و استقامت در برابر توطئه های استکبار جهانی در منطقه نیز پایداری و توانمندی مضاعفی را می طلبد که در نیروهای مقتدر و با صلابت نظامی و انتظامی به خوبی نهادینه گردیده است.

در این مراسم ، علاوه بر تجلیل از سربازان برگزیده، سربازان باحضور در گلزار شهدای شهرستان با آرمان های والای انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها