خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در محل پارک جنگلی شهر پیش قلعه با حضور سردار مرتضوی فرمانده حضرت سپاه جواد الائمه (ع)خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۴۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، در سخنان خود با اشاره به تجاوز نظامی آل سعود به یمن آن را در تاریخ بی سابقه خواند.وادامه داد که اسرائیل غاصب هم با این شدت نتوانسته تجاوزی علیه ملت فلسطین ترتیب دهد.

سید حسن مرتضوی گفت:کشوری که ادعای ام القرای جهان اسلام را دارد امروز به فجیع ترین شکل ممکن حاجیان را قربانی مطامع و خواسته های خویش می کند.

وی ادامه داد:کسانی که امروز در عربستان اداره امور را به دست دارند کسانی هستند که نطفه آن ها را رژیم غاصب صهیونیستی بسته است.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشور یمن 4 بار مورد حجمه گسترده کشورهای غاصب قرار گرفته است ،چرا که سلطه به یمن سلطه به نیمی از ذخایر دنیاست. اولین بار کشور عثمانی لشکر کشی کرده اما به سرعت شکست خورد.

وی ادامه داد:بار دوم مصر برای سلطه به باب المندب با هشتاد هزار سرباز به یمن حمله ور شد اما تنها با هشت هزارسرباز بازگشت.

سید حسن مرتضوی با اشاره به این که سومین بار انگلستان به یمن حمله کرد اما تمام سربازان خود را در یمن از دست داد و سرخورده بازگشت گفت:اکنون نیز عربستان تلاش دارد به یمن سلطه پیدا کند اما با مقاومت و استقامت ملت یمن موفق نخواهد شد.

وی گفت:عربستان درآمدی که از راه فروش نفت بدست می آورد را در میان فقط سه میلیون عربستانی توزیع می کند و بقیه مردم عربستان در فقر به سر می برند.

حسن مرتضوی ادامه داد:روزی خواهد رسید که انصار الله به سبب مقاومتی که از خود نشان می دهند. به مراتب قدرتمند تر از حزب الله در منطقه خواهد شد.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی با اشاره به دیداری که رهبری با فرماندهان سپاه داشته اند خاطر نشان کرد:در آن دیدار هم رهبری مجددا آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند. اما عده ای خاص در داخل کشور تنها نسخه شفابخش را ارتباط با آمریکا می دانند که این اشتباه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها