خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

رسالت زنان امروز میدان‌داری در جنگ فرهنگی دشمن است

امام جمعه نهاوند گفت: امروز رسالت زنان و خواهران تحکیم بنیان خانواده و میدان‌داری در جنگ فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۳۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در جمع نخبگان بسیجی شهرستان نهاوند بیان داشت: مستکبران جهان از همان اوایل انقلاب هر کشوری که علیه ایران تجاوزی داشت و ایران اسلامی و مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌داد،حمایت می‌کردند.

وی بابیان اینکه چنین دولت ظالمی قابل‌اعتماد نیست و نخواهد بود،گفت: مسئولان دولت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری باید از موضع قدرت و اقتدار وارد مذاکره و مراودات سیاسی شوند تا این مراودات روزی باعث صدمه به مملکت و ایران اسلامی نشود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه متجاوز و زورگو نبوده اما طبق بیانات مقام معظم رهبری در مقابل ستم و ظلم واکنش خشن و سختی از خود نشان خواهد داد، گفت: پشتوانه سخنان مقام معظم رهبری من و شما جوانان انقلابی هستیم و هیچ ظلم و ستمی پایدار نخواهد ماند و روزی نابود خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد اقدامات آل سعود از پیش برنامه‌ریزی‌شده و طراحی‌شده بوده است، گفت: کمیته حقیقت‌یاب ابعاد این ماجرای دردآور که جامعه اسلامی را در سال‌های بعد نیز تهدید می‌کند بررسی خواهد کرد.

مغیثی در بخش بعدی سخنانش در جمع نخبگان بسیجی نهاوند گفت: آسیب‌های جنگ فرهنگی از جنگ نظامی به‌مراتب خطرناک‌تر است و فرد در جامعه باید در این خصوص به خود و خانواده خود اهمیت ویژه‌ای دهد چراکه اگر خانواده مصون بماند جامعه نیز حفظ خواهد شد.

وی عنوان کرد: در دوران افتخارآفرین دفاع مقدس پدران و برادران شما در میدان ایثار و شهادت به مبارزه با دشمن و مادران و خواهران در پشت جبهه‌ها به پشتیبانی از آن‌ها پرداختند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: امروز رسالت زنان و خواهران تحکیم بنیان خانواده و میدان‌داری در جنگ فرهنگی دشمن است.

وی با اشاره به فرازی از حدیث شریف کساء به محوری بودن نقش زن در خانواده پرداخت و بیان کرد: زن همواره نقش محوری و ویژه‌ای در خانواده داشته و خواهد داشت و با ارج نهادن به این ارزش باید خود و فرزندان خود را متعالی سازند.

مغیثی با توجه به مقارن شدن عید غدیر و به شهادت رسیدن حجاج فاجعه منا گفت: این نااهلان از رقم زدن چنین حادثه‌ای اهدافی همچون ناکام کردن شیعیان در این عید بزرگ را داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات