به مناسبت عید غدیرخم

جشن غدیر و مسابقات ورزشی در یزد برگزار می‌‌شود

مسئول ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن غدیر و مسابقات ورزشی به مناسبت عید غدیرخم با همکاری ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۳۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدفاضل یوسفی اظهار داشت: امشب به مناسبت عید سعید غدیرخم، دو برنامه ورزشی در پارک آزادگان یزد با همکاری ستاد مبشر غدیر و هیئت ورزش‌های همگانی یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در نخستین برنامه ورزشی که از ساعت 14 تا 18 در پارک آزادگان صفائیه برگزار می‌شود، علاقمندان به رشته ورزشی تیراندازی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

یوسفی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای همه گروه‌های سنی آزاد است، خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند در زمان اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام رایگان شرکت در این رقابت‌ها اقدام کنند.

مسئول ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین از برگزاری ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در پارک آزادگان یزد خبر داد و اظهار داشت: یکی از گروه‌های حرفه‌ای ورزش باستانی در استان یزد از ساعت 18:30 تا 19:30 در پارک آزادگان صفائیه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای ورزشی سراسر یاد و نام حضرت امیرالمومنین (ع) است، عنوان کرد: مرشد ورزش زورخانه‌ای در این برنامه به اجرای اشعاری در مدح امام اول شیعیان جهان خواهد پرداخت.

یوسفی همچنین از برگزاری جشن میلاد در بازارچه اطلسی صفائیه یزد خبر داد و اظهار داشت: این برنامه فردا شب، جمعه، 10 مهرماه مصادف با روز عید غدیرخم با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: اجرای گروه تواشیح ثقلین، اجرای سرود عاشقان ولایت، تردستی، سخنرانی آیت‌الله وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، مداحی و مسابقه از برنامه‌های این جشن است.

یوسفی خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری هیئت‌های مذهبی و اصناف برگزار می‌شود و شرکت عموم مردم در آن آزاد است.

ستاد مبشر غدیر در شهر یزد بیش از 23 عنوان برنامه از جمله جشنواره شکوفه‌های غدیر، ایستگاه‌های مبشران غدیر، مسابقات فرهنگی و ورزشی، سلسله جشن‌های غدیر، ترنم غدیر و ... را به مناسبت این ایام به مرحله اجرا درآورده است.

 

ارسال نظرات