هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه امروز با حضور حافظان نهج‌البلاغه و اسلام‌شناسان مطرح کشور با موضوع مدیریت و حکومت علوی در مسجد جامع یزد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۳۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه، صبح امروز با موضوع مدیریت و حکومت علوی، حکمرانی تعالی‌گرا و حق‌مداری علوی به میزبانی بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه یزد در مسجد جامع کبیر یزد آغاز به کار کرد.

در این کنگره مقالات منتخب رسیده طی سه روز ارائه خواهد شد و در روز شنبه، 11 مهرماه، از ارائه‌دهندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

در مجموع 80 مقاله به دبیرخانه کنگره نهج‌البلاغه رسید که 12 مقاله توسط هیئت داوران پذیرفته شده و در کنگره ارائه خواهد شد.

در این کنگره که در آن مهمانانی از کشورهای آلمان، آلبانی، اندونزی، پاکستان، ترکیه، چین، سوریه، عراق و لبنان حضور دارند، اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به سخنرانی خواهند پرداخت.

تجلیل از 40 حافظ نهج‌البلاغه، رونمایی از سوگندنامه مدیران علوی و اعطای نشان عالی نهج‌البلاغه به برگزیدگان این کنگره از برنامه‌های این کنگره طی سه روز خواهد بود.

در حاشیه این کنگره که در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود، نمایشگاه نقاشی خط و خوشنویسی و کتاب نیز برپا خواهد شد که در این نمایشگاه، آثار استاد برجسته خوشنویسی استان یزد، استاد محمود رهبران نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

مراسم اختتامیه این کنگره نیز روز شنبه، 11 مهرماه در مسجد جامع یزد برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات