ششمین جشنواره "انارستان زخم" در مراسمی با حضور وزیر ارشاد دولت دهم و با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۲۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد که با عنوان "انارستان زخم" در یزد برگزار شده بود، در مراسمی با شکوه به کار خود پایان داد.

دوره ششم این جشنواره در حالی در سه رده سنی زیر 20 سال، 20 تا 40 سال و بالای 40 سال برگزار شد که بین دوره ششم و پنجم چهارسال وقفه ایجاد شده بود و امسال این وقفه پایان یافت.

هیئت داوران این جشنواره در بخش زیر 20 سال، از "احسان رئیسی" و "طاهره نوری" به عنوان نفرات برتر تجلیل به عمل آورد، همچنین در این بخش "صالح رحیمی"، "مینا مسرت‌نیا"، "طاها بهاری" و "فاطمه نوری" هم تقدیر شدند.

در گروه سنی 20 تا 40 سال این جشنواره هم هیئت داوران "فریبا قیومی‌زاده"، "فاطمه احمد‌زاده"، "ساغر سلمانی نژاد" و "طیبه سلمانی‌نژاد" را به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل کرد.

"سکینه سلمانی‌نژاد" و "افسانه نوری" هم در این جشنواره به عنوان نفرات برگزیده رده سنی بالای 40 سال معرفی شدند، همچنین "حسین خانه‌زر" و "سیدعلی میری" هم در این بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

این جشنواره دو بخش جانبی ترانه و شعر کودک و نوجوان هم داشت که در بخش ترانه جشنواره، هیئت داوران از "عرفان دادگرنیا"، "اعظم جلال‌زاده"، "سیدمحمدصادق آتشی" و "زهرا کلاته" تجلیل به عمل آورد.

در بخش شعر کودک و نوجوان هم علاوه بر اینکه هیئت داوران آثار "زهرا دهقان"، "فاطمه غلامی"، "فاطمه بنایی" و "محمدمهدی حافظیه" را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کرد،  از "فائزه زرافشان" و "طوبی زارع" به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آورد.

 

ارسال نظرات