استاندار چهارمحال وبختیاری رای مردم را مصلحت نظام دانست و افزود: مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۰۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در نخستین همایش آموزشی توجیهی اعضای انتخاباتی که در استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد اظهار کرد: برای صیانت از آرا، خوشبختانه هماهنگی خوبی در استان ما بین ستاد انتخابات، هیئت اجرایی و هیئت نظارت انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات مستمری را با مسئولین انتخاباتی داشته ایم  و باید دست به دست هم دهیم و ان شاالله به نحو ممکن بر قانون تاکید کنیم.

 استاندار چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: مراحل مختلف انتخابات از جمله بررسی صلاحیت، تایید صلاحیت، شیوه برگزاری انتخابات، شیوه رای گیری و شیوه بازخوانی باید در شرایط بسیار قانونمند پیش برود.

سلیمانی دشتکی گفت: اولین همایش آموزشی توجیهی فرمانداران، بخشداران سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری در استان برگزار گردیده است که در روز دوم بیشتر مسائل پشتیبانی، تدارکاتی، رایانه‌ای شدن انتخابات ، مسائل حفاظت و حراست مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به صعب العبور بودن برخی مناطق استان بیان کرد: استان چهارمحال وبختیاری با توجه به اینکه استانی کوهستانی است و برخی از مسیرها به خصوص در زمان انتخابات صعب العبور و به علت بارش برف بسته است پیشنهاد داده شد که برنامه‌ریزی‌های لازم  برای دسترسی به این مناطق انجام شود و از اعتبارات بیشتری برخوردار شوند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه دولت مسئول برگزاری انتخابات است گفت: اعضای اجرایی باید امانت دار نظام و مجری دولت باشند.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: رای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و هیچ چیز غیر از رای مردم مصلحت نظام نیست و مردم هستند که با رای خود به طور مستقیم و غیر مستقیم سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

وی بیان کرد: اصرار داریم که انتخابات را در مکان هایی که طی انتخابات گذشته غیرعادی بوده است به صورت رایانه‌ای اجرا کنیم.

استاندار چهارمحال وبختیاری، افزود: ما به دنبال پر شدن صندوقها نیستیم و باید در کنار حضور پرشور مردم انتخابات به صورت سالم برگزار گردد.

ارسال نظرات