رژه موتوری بسیجیان پایگاه کربلا حومزه بسیج روستایی عشایری کربلا در بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۹۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رژه موتوری بسیجیان پایگاه کربلا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 30 نفر از پایگاه بسیج تا گلزار مطهر شهدای بسطام در جوار امامزاده ابوالقاسم این شهر برگزار شد.

در این مراسم بسیجیان با لباس های بسیجی و حمل پرچم های جمهوری اسلامی یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

همچنین رژه موتوری بسیجیان پایگاه شهید چمران روستای قهج از محل پایگاه بسیج تا امامزاده ابراهیم روستای قهج علیا برگزار شد.

در این مراسم نیز بیش از 20 موترسوار بسیجی با لباس و پرچم های الوان مسیر پایگاه بسیج در روستای قهج سفلی تا امامزاده ابراهیم قهج علیا را طی نمودند و با زیارت امامزاده با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شاهرود

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات طناب کشی و دارت با حضور خواهران بسیجی پایگاه های وحدت،ام البنین و حضرت زهرا(س) حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری(س) برگزار شد.

در این مسابقات به نفرات و تیم های برتر در رشته های نوجوانان،جوانان و بزرگسالان هدایایی اهدا شد.

نمایشگاه سیر تاریخی دفاع مقدس تا عصر حاضر در شهر رودیان

به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم(س) و زینب(س) حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری(س) نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب با عنوان سیر تاریخی دفاع مقدس تا عصر حاضر در شهر رودیان برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در محل پایگاه بسیج خواهران شهر رودیان برپا شده است در خصوص دفاع مقدس و نقش بانوان در آن عصر و ارتباط آن با زمان حاضر و نقش بانوان در جنگ نرم به تصویر درآمده است.

در حاشیه این نمایشگاه ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان برپا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها