استاندار سمنان گفت: اگر می خواهیم، امنیت و عزت و اقتدار نظام اسلامی حفظ شود، باید رهرو ولایت باشیم و در سایه ولایت با وحدت، همدلی و هماهنگی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۷۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد وکیلی در گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر ویژه مدیران بسیجی استان سمنان که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در محل اردوگاه فرهنگی تفریحی کلاهدوز واقع در شهمیرزاد برگزار شد با تبریک عید سعید غدیر خم و تبیین ارزشهای والای ولایت حضرت علی (ع) اظهار داشت: با وحدت، همدلی و انسجام بیشتر می توان بر مشکلات فائق آمد.

وی افزود: امروز کشور بیشتر از گذشته به وحدت، همدلی، هماهنگی و آرامش نیازمند است با وحدت و آرامش می توانیم از مشکلات عبور کرده و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ و حراست کنیم.

وکیلی افزود: امروز ایران اسلامی در جهان یک جزیره امن است در حالیکه در اطراف آن فتنه ها و درگیریهای فراوانی است ولی در ایران اسلامی امنیت و آرامش وجود دارد و این امنیت در پرتوی ولایت و رهبریهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دست آمده که باید قدردان و شکرگذار آن باشیم.

وی افزود : اگر می خواهیم، امنیت و عزت و اقتدار نظام اسلامی حفظ شود، باید رهرو ولایت باشیم و در سایه ولایت با وحدت، همدلی و هماهنگی تلاش کنیم.

استاندار سمنان همچنین به ایثارگریهای رزمندگان دفاع مقدس در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر امروز در کشور عراق در مقابل هجمه تروریست ها مقاومت می شود و در سوریه و لبنان تروریست ها نمی توانند کاری از پیش ببرند به خاطر وجود ارزشهای همین یادگاران 8 سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه به ویژگیهای مدیران بسیجی اشاره داشت و افزود: مدیر بسیجی همیشه باید به بایدها و نبایدها توجه کند بسیجی احساس تکلیف دارد مانند بسیجیان دوران دفاع مقدس که احساس تکلیف می کردند و با توکل برخدا بر خط دشمن می زدند، امروز هم مدیران بسیجی باید برای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی در محیط ادارات احساس تکلیف کنند و باید از ارزشهای اسلامی دفاع کرد.

استاندار سمنان تأکید کرد: مدیر بسیجی باید برنامه کاری داشته باشد و نسبت به دیگران با برنامه تر ، منظم تر و آینده نگرتر و در جهت حل مسائل و مشکلات مردمی پرتلاش باشد .

وکیلی افزود: بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزشها و کیان انقلاب تردیدی نداشتند مدیران بسیجی برای حل مشکلات نباید به زمان و مکان وابسته باشد، اگر در دورترین نقطه استان برای کسی مشکلی ایجاد شد بسرعت تلاش کنند مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: در مقابل افرادی که به اداره مراجعه می کنند خاضع و فروتن باید باشیم و برای حل کار آنان تلاش کنیم.

استاندار سمنان همچنین در این جلسه ضمن تسلیت جان باختن حجاج امت اسلامی و حجاج ایران در واقعه تأسف بار منا اظهار امیدواری کرد، خون بناحق ریخته حجاج مظلوم در منا رژیم پلید آل سعود را رسوا کند و موجب وحدت اسلامی در مقابل توطئه های استکبار جهانی و افزایش عزت و عظمت مسلمانان شود.

همچنین در این جلسه حسن اسلامی راد مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر گزارشی از تشکیل پایگاه مقاومت مالک اشتر ویژه مدیران بسیجی استان سمنان را ارائه کرد.

درادامه سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن ارائه خاطرات از دلاورمردیها و ایثارگریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس احساس تکلیف و باور داشتن و توکل بر خدا را از ارزشهای بسیجیان دوران دفاع مقدس برشمرد و خواستار ترویج این روحیه در مدیران بسیجی در دستگاههای اجرایی شد.

در ادامه مراسم مدیران استان در میدان تیر حضور به هم رساندند و تمرینات تیراندازی انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها