در آستانه برگزاری کنگره 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری، نمایشگاه عکس وکتاب با موضوع دفاع مقدس (یادیاران) در سپاه ناحیه کیار دایر شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۵۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نمایشگاه، عکس‌هایی ازجنگ تحمیلی و تصاویری از شهدا و همچنین چندین عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار، هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در راستای تداوم راه شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام سید میثم نبوی افزود: شهدای ما مسیر امام حسین علیه السلام که همان مسیر استکبار ستیزی است را طی نمودند.

وی، ادامه داد: عمل به سیره شهداء و قرائت وصیت ایشان باید از شعار به عمل تبدیل شود و هر کسی به اندازه خود در یادآوری خاطرات شهداء باید تلاش نماید.

نبوی تصریح کرد: امروز اگر انقلاب اسلامی ایران؛ پیشرفت، ترقی و عزت به دست آورده است مرهون خون همه شهیدان و امام راحل و بصیرت افزایی و رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.

لازم بذکر است که حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه از این نمایشگاه دیدار کردند.

شایان ذکر است: این نمایشگاه تا زمان کنگره سرداران و شهدای استان چهارمحال و بختیاری در 15 مهرماه برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظرات