کارشناس مسائل مذهبی گفت: غدیر تکمیل کننده دین انسان است چراکه در این روز بود که انسان ها به کمال رسیدند و اتفاقی عظیم رخ داد و از این رو تبیین، توضیح و آشنا نمودن آن برای تمامی اقشار جامعه لازم و ضروری می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۵۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص واقعه غدیر و اهمیت آن اظهار داشت: این واقعه از جمله مهمترین حوادثی به شمار می رود که در طول تاریخ اسلام اتفاق افتاده است.

وی افزود: غدیر تکمیل کننده دین انسان است چراکه در این روز بود که انسان ها به کمال رسیدند و اتفاقی عظیم رخ داد و از این رو تبیین، توضیح و آشنا نمودن آن برای تمامی اقشار جامعه لازم و ضروری می باشد.

کارشناس مسائل مذهبی وحدت و یکپارچگی را از پیام های غدیر دانست و گفت: ولایت از ارکان اصلی دین اسلام است که در غدیر نقش بسته است و موجب یکپارچگی و وحدت بین مسلمانان جهان می شود و در حال حاضر نیز توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: دشمنان اسلام پس از واقعه غدیر قصد براندازی اسلام و پاک نمودن اذهان مردم از غدیر را داشت که با استقامت و ایستادگی مسلمانان، دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید و واقعه غدیر همچنان در ذهن ها زنده است.

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: حمایت و جذب مسلمانان در پیروی از ولایت بسیار مهم است و باید نشان داد که په اتفاق بی نظیری در این روز افتاده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها