مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: بیانات رهبری نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که خطاب به آل سعود است و امید است همین امر موجب انجام اقدامات لازم از سوی عربستان شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۲۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) اظهار داشت: در طی حوادث ناگوار اخیر در سرزمین مکه و منا که به دلیل بی کفایتی و عدم احساس مسئولیت آل سعود اتفاق افتاد روح مسلمانان و رهبر انقلاب اسلامی را جریحه دار کرد.

وی افزود: کشته شدن شمار زیادی از زائرین خانه خدا که در لباس احرام و در حال انجام مناسک حج و اعمال واجب بودند بسیار دردناک بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خصوص حمایت رسانه های غربی از رژیم آل سعود گفت: اخیراً دیدگاه های مختلفی از سوی رسانه های غربی در حمایت از رژیم آل سعود و همچنین مقصر دانستن مسلمانان صورت گرفته است که موجب شد رهبر انقلاب اسلامی همچون همیشه با قاطعیت از مسلمانان مظلوم دفاع کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته در جمع نیروهای مسلح بسیار قاطع و محکم از مواضع انقلاب و ایران دفاع کردند و به نوعی هشدار جدی به آل سعود دادند که اگر بنا باشد در انتقال مسدومین و شناسایی مفقودین صورت گیرد از هر حقی که دارند دفاع می کنند.

حجت الاسلام موحد در پایان گفت: بیانات رهبری نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که خطاب به آل سعود است و امید است همین امر موجب انجام اقدامات لازم از سوی عربستان شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها