خبرهای داغ:
سرمربی صالحین بسیج دانشجویی شرق استان سمنان:
سرمربی صالحین بسیج دانشجویی شرق استان سمنان گفت: انسجام و سازماندهی صحیح فعالیت ها اولویت اصلی در حلقه های تربیتی صالحین است و باید با دقت این موضوع پیگیری شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمد نظری در دومین نشست مربیان صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه های شرق استان سمنان در سال جاری که در دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سخنانی با تاکید بر جدیت در امر صالحین و تشکیل حلقه ها و جلسات منظم و با برنامه گفت: انسجام و سازماندهی صحیح فعالیت ها از اولویت حلقه صالحین است و باید با دقت این موضوع پیگیری شود.

وی افزود: مربیان باید رصد لازم را بر سرگروه ها و حلقه های متربیان داشته باشند و حلقه های سرگروه ها را منظم و بصورت ماهانه برگزار و مشکلات سرگروه ها را رصد و مرتفع سازند.

نظری با بیان اینکه امروز دشمن نفوذ فرهنگی و عقیدتی را آغاز کرده است بیان کرد: این نفوذ در دانشگاه ها بیشتر است و باید دقت شود با توجه به نیاز دانشجو حلقه های صالحین هدایت و در رفع شبهه و اقناع متربیان تلاش شود.

وی سرکشی از حلقه ها و ارتباط با سرگروه ها را توسط مربی لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: مربیان باید به طور منظم کار سرگروه ها را رصد و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی نمایند تا در مواقع لزوم آنها را بررسی و برطرف یا تعمیم داده شود.

در این جلسه علی اکبر نوری مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی شاهرود نیز در این جلسه با تأکید به وظایف مربیان و توجه دادن به مسئولیت مهم محوله گفت: باید تلاش شود با سازمان قوی و اجرای برنامه های هدفمند و تاثیرگذار بهره لازم از این جلسات برده شود.

مربیان شرکت کننده در این نشست به بیان دیدگاه های خود در خصوص برنامه های صالحین و حلقه مربیان و نیازها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها