جشنواره ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد با تجلیل از تیم های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۱۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور تیم های ورزشی حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد در سالن صالحین مهدیه برگزار شد.

ستوان یکم پاسدار جلال ریاحی، در این مراسم گفت: دین مبین اسلام در کنار همه فضائل والایی که دارد، برای فعالیت بدنی هدفمند ارزش ویژه ای قائل است و توصیه های پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام حاکی از این موضوع است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام، تلاش‌ بسیجیان همه پایگاه ها در برگزاری این جشنواره را بسیار ارزشمند و وحدت‌آفرین برشمرد و افزود: همزمان با ارتقاء توانایی های نظامی و علمی، توجه به ورزش و تندرستی بسیجیان، امری بسیار ضروری است.

وی بیان داشت: در پایان مسابقات در رشته طناب کشی؛ بسیجیان پایگاه پیربلوط، در رشته تکواندو بسیجیان هرچگان، در رشته پرتاب دارت بسیجیان اشکفتک، در رشته جودو و والیبال بسیجیان چالشتر و در رشته فوتبال دستی بسیجیان نافچ موفق به کسب عنوان اول شدند.

ارسال نظرات