به استقبال کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: یادواره شهدای این شهرستان در استقبال از کنگره سرداران و2436 شهید چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۱۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ لهراسب سلیمانی از برگزاری یادواره 230 شهید شهرستان فارسان با سخنرانی سردار مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام خبر داد.

وی، افزود: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولین، خانواده معظم شهداء و یادگاران دفاع مقدس، امروز پنج شنبه نهم مهرماه ساعت 9 صبح درسالن مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت برگزار گردید.

وی افزود: یادواره‌ شهدای شهرستان فارسان با هدف تجدید پیمان دوباره با آرمان ‌ها و اهداف شهدا و برای آماده سازی فضای این شهرستان در استقبال از کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت ویاد و خاطره 2400 شهید استان برگزار شد.

وی با بیان این که به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی توانسته امروز به جایگاه والایی در عرصه بین‌المللی دست یابد، افزود: اگر این ایثارگری ‌ها و از جان گذشتگی‌ شهدای والامقام نبود، اکنون ایران در عرصه‌های بین‌المللی چنین اقتدار و صلابتی را نداشت .

سلیمانی با اشاره به جایگاه والای شهادت در نزد خداوند، خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین درجه انسان در نزد خداوند بوده که خداوند این نعمت را به بندگان خاص خود عنایت می‌کند .

وی اظهار داشت: در عرصه کنونی وظیفه ما در مقابل از جان گذشتگی و ایثار همه ‌جانبه شهدا ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها و الگو گرفتن از منش شهدا و انتقال این منش و سلوک به نسل جوان امروزی است تا بتوانیم زمینه‌ ساز توسعه و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشیم که این مهم نیز در سایه برگزاری یادواره های شهدا محقق می شود.

ارسال نظرات