خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم :

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس لازم و ضروری است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) بابیان این‌که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس لازم و ضروری است، گفت: اگرچه از دفاع مقدس سال‌ها گذشته است ولی آینده ما هنوز هم درگرو زنده نگه‌داشتن فضای ایثارگری و آمادگی برای دفاع است.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۰۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: استمرار روح فداکاری و ایثارگری و زنده‌بودن یاد شهیدان امام و اطاعت از ولی‌فقیه نسخه شفابخشی است که تا لحظه آخر عمرمان به آن نیاز داریم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سخنان گهربار رهبر انقلاب وظیفه سپاه را کاملاً روشن کرد که اولاً خود سپاهی‌ها از سپاه و خودشان پاسداری کنند، به خودشان برسند و بنیه اعتقادی خودشان را قوی کنند.

سردار احمدی بابیان این‌که هم‌اکنون بیش از 35 درصد جمعیت کشور عضو بسیج مستضعفین می‌باشند، افزود: امروز شاهد هستیم که سپاه تأثیر بسیار خوبی بر روی بسیج دارد و اجرای طرح‌های بصیرتی مانند طرح طالحین می‌تواند تأثیر خود را بر روی افراد جامعه در راستای بصیرت افزایی و اعتقادی بگذارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که قدرت دفاعی ما برآمده از معنویت و فرهنگ عاشورایی است. پاسداری از فرهنگ عاشورایی از اولویت‌های ذاتی ما است و صالحین هم همین برنامه را در دستور کار و برنامه‌های خود دارد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) بابیان این‌که همواره سپاه و بسیج در تیررس توطئه‌های دشمنان نظام قرار داشته‌اند، اظهار داشت: تجربه نشان داده هر مجموعه‌ای که تأثیر بیشتری در دفاع از منافع ملی و انقلاب اسلامی داشته باشد و مانع جدی‌تری برای منافع استکبار داشته باشد ، علیه او توطئه و هجمه بیشتر است.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در طول 36 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، گفت: هیچ‌کس نیست که نداند نقش سپاه و بسیج هم در دفاع مقدس و هم در جریان‌ها و فتنه‌های مختلف به‌خصوص در فتنه 88 به چه اندازه مؤثر و تأثر گذار بوده است.

سردار احمدی افزود: در چنین شرایطی استکبار جهانی و کشورهای غربی بعد از ولایت‌فقیه و سپاه و بسیج را سد محکمی در برابر خودشان می‌بینند و اگر غیر از تخریب و سپاه ستیزی اقدام دیگری انجام دهند، باید به آن‌ها شک کرد.


منبع: قم فردا



ارسال نظرات