در ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد

رونمایی از کتاب «انارستان زخم» در یزد

کتاب «انارستان زخم» ویژه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در حاشیه این جشنواره با حضور وزیر سابق ارشاد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۹۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در جشنواره شعر دفاع مقدس ضمن تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، از کتاب انارستان زخم، ویژه‌نامه جشنواره ششم دفاع مقدس استان یزد رونمایی کرد.

این کتاب ویژه آثار منتخب جشنواره به چاپ رسیده و آثار برگزیده در 70 صفحه منتشر شده است.

در این جشنواره که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه الغدیر استان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سازمان بسیج هنرمندان و بسیج دانشجویی استان یزد، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و ... برگزار شد، همچنین از برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در چهار گروه سنی تجلیل شد.

در این جشنواره در بخش کودک و نوجوان از فائزه زرافشان و طوبی زارع به عنوان نفرات برگزیده و محمدمهدی حافظیه، زهرا دهقان، فاطمه غلامی و فاطمه بنایی به عنوان هنرمندان شایسته تقدیر، تجلیل شد.

در بخش ترانه، عرفان دادگرنیا، اعظم جلال‌زاده، سیدمحمدصادق آتشی و زهرا کلاته به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

در گروه سنی بالای 40 سال نیز سکینه سلمانی‌نژاد و افسانه نوری به عنوان نفرات برگزیده و سیدعلی میری و حسین‌ خانه‌زر به عنوان نفرات شایسته تقدیر، تجلیل شدند.

در گروه سنی 20 تا 40 سال نیز فاطمه احمدزاده، فریبا قیومی‌زاده، فریبا قیومی‌زاده، ساغر سلمانی‌نژاد و طیبه سلمانی‌نژاد به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

در این گروه سنی همچنین امیررضا وکیلی، محمدرضا اسلامی، زینب کریمی و فرزانه سعادتمند، شایسته تقدیر شناخته شدند.

در گروه سنی زیر 20 سال نیز احسان رئیسی و طاهره نوری به عنوان نفرات برگزیده و فاطمه نوری، مینا مسرت‌نیا، طاها بهاری و صالح رحیمی به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز دوباره جشنواره اظهار داشت: امسال پس از چهار سال وقفه، جشنواره شعر دفاع مقدس در استان یزد از سر گرفته شد.

سید داود سیدمحسنی افزود: باید در فضاهای هنری یاد و خاطره و هدف شهدا را زنده نگاه داریم و منش و روش زندگانی آنها را به آیندگان معرفی کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار