مسئول بسیج سازندگی سپاه زابل از اشتغال بیش از 60 جوان جویای کار خبر داد و گفت: اقتصاد مقاومتی در عدم وابستگی به کالاهای وارداتی نقش موثر دارد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۸۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش  خبرنگار خبر گزاری بسیج : اصغر سرگزی با اشاره به ترویج فرهنگ سازی تولید داخلی گفت: اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی در عدم وابستگی به محصولات وارداتی دارد.

وی  افزود: بسیاری از جوانان پس از اتمام دانشگاه بیکار هستند که می توانند با استفاده از تسهیلات و حمایتهای که بسیج دارد به دنبال شغل و حرفه مناسب باشند.

 وی اظهار کرد: متاسفانه فارغ تحصیلان دانشگاهی گمان می کنند منبع درآمد فقط از راه استخدام شدن در دستگاههای اداری است در حالیکه اگر جوانان خود ایجاد شغل کنند علاوه بر اینکه خودشان مشغول می شوند به دیگران هم می توانند کمک کنند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه زابل بیان کرد: با حمایتهای که از سوی بسیج به جوانان جویای کار در قالب تسهیلات می شود تعداد 64 نفر از ابتدای سال 94 تاکنون در شغل مورد نظر خود مشغول شده اند.

وی گفت: طرحهای اقتصاد مقاومتی که بسیج از آنها حمایت کرده است در زمینه های دامپروی، شیلات، پرورش مرغ بومی، زنبور داری و قالی بافی است.

سرگزی افزود: باحمایت دستگاههای دولتی مربوطه  از  جوانان در عرصه کار به اقتصاد کشور و عدم وابستگی به دیگر کشورها و حفظ سرمایه داخلی کمک می شود.

ارسال نظرات