علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: همایش تقدیر از دست اندرکاران و برگزار کنندگان اردوهای راهیان نور شهرستان های استان تهران، سالن همایش های ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۴۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش تقدیر از دست اندرکاران و برگزار کنندگان اردوهای راهیان نور شهرستان های استان تهران، تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش در بحث اعزام کاروانهای راهیان نور را مطابق شعار همدلی و هم زبانی دانست.

  کفاش، اظهار امیدواری کرد: در سال تحصیلی 94-95 نیز، زمینه اعزام دانش آموزان را، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی فراهم کنیم چرا که آشنایی آنان با فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، به عنوان جزئی از هویت ملی ما و بخشی از تاریخ موفق انقلاب اسلامی ماندگار و جاودان است وی افزود: انشاالله بتوانیم این فرهنگ غنی دفاع مقدس را با بیان خوب و زبانی هنرمندانه به نسل جدید انتقال دهیم.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه خود را از مسائل و منافع ملی نظام جدا ندانسته و پیشکش 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید فرهنگی اثبات کننده این مدعاست، ادامه داد: حضور همکاران فرهنگی در سال های دفاع مقدس در جبهه ها، اعم از رزمنده و داوطلب بسیجی و عزیزان فرهنگی که جبهه های نور را به کلاس های درس و مجتمع های آموزشی مبدل کرده بودند و همچنین حضور خواهران گرانقدر فرهنگی در پشت جبهه ها، که در جهت گرم کردن تنور جبهه و در جهت اعزام راهیان در طول دوران دفاع مقدس، زحمات بسیاری کشیدند، انکار ناپذیر است.

وی اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس، رزمندگان عزیز در قالب لشکر های متفاوت و همچنین در تدارک پشت جبهه و ارسال امکانات برای نیروها و استقبال از شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان سنگ تمام گذاشتند و امروز با افتخار باید به جامعه اعلام کنیم که آنچه آرمان، امید و آرزوی امام در آموزش و پرورش جهموری اسلامی ایران بود، همین است و بس.

این همایش با حضور جمعی ازفرهنگیان، فرماندهان سپاه، ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران، و نمایندگان ولی فقیه در سپاه شهرستانهای استان تهران، علیرضا کمرئی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سردار نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزارشد.

 

 

 

ارسال نظرات