خبرگزاری بسیج: انجمن سینمای جوانان شهرستان ری در راستای اهداف آموزشی اقدام به برگزاری دوره های هفت ماهه آموزش فیلمسازی در سه گام کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۳۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این دوره هفت ماهه فیلمسازی همزمان با سراسر کشور در دفتر انجمن سینمای جوان شهرستان ری نیز برگزار شود .

دوره های یادشده شامل آموزش تخصصی فیلمسازی مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی است و بر اساس سیاست های جدید آموزشی انجمن، مدت زمان دوره های فیلم سازی انجمن سینمای جوانان ایران از یک سال به هفت ماه کاهش پیدا کرده است .

این تغییر زمان آموزش با هدف تمرکز بر آموزش عملی اصول فیلم سازی به هنرجویان و افزایش تحرکت و پویایی دوره های فیلم سازی انجام شده است .

بر این اساس دوره جدید فیلم سازی شامل 3 گام اصلی است که در هفت ماه توسط هنرجویان گذرانده می شود .

هنرجویان در گام اول این دوره با عنوان "شناخت سینما" شامل دروس آشنایی با سینما و عکاسی، در گام دوم با عنوان "مهارت آموزی" شامل دروس فیلم نامه نویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و صدا، و در گام سوم با عنوان "کارگاهی" شامل کارگاه مستندسازی، کارگاه فیلم داستانی و کارگاه فیلم تجربه گرا، آموزش های لازم را خواهند دید .

علاقمندان به شرکت در دوره فیلمسازی، تا 10 مهرماه فرصت دارند برای ثبت نام به سایت www.iycs.ir و یا به دفتر انجمن سینمای جوان شهرستان ری واقع در میدان نماز، مچتمع ابوالفتوح رازی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33388611 تماس حاصل نمایند .

به فارغ التحصیلان دوره هفت ماهه فیلمسازی از سوی انجمن سینمای جوانان ایران گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد و تسهیلات ساخت فیلم و امکانات و تجهیزات فیلمسازی تعلق می گیرد.

 

 

 

ارسال نظرات