خبرهای داغ:
رئيس سازمان تعاون روستايي استان قزوين گفت: بايد از ظرفیت و پتانسیل موجود در روستاها استفاده و طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها را اجرايي كرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۳۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین، ناطق معين الدين در ديدار با سرهنگ قاسمي رئيس بسيج مهندسين بخش كشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين، با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی موجود در روستاها اظهار كرد: در اين راستا بايد از ظرفیت و پتانسیل موجود در روستاها استفاده و طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها را اجرايي كرد.

رئيس سازمان تعاون روستايي استان قزوين اعلام كرد: دوره هاي آموزشي با هدف ارتقاء سطح مهارت متقاضيان با توجه به نیازهای بومی و منطقه‌ای در تعاون روستايي قزوين برگزار مي شود.

معين الدين در ادامه اين دوره هاي آموزشي را پرورش دام هاي سبك و سنگين، زنبورعسل، بوقلمون، كبك و بلدرچين، قارچ خوراكي، ماهيان سردآبي، گرمابي و زينتي عنوان كرد.

وي تصريح كرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در شرایط سخت بکار گرفته شود و فلسفه وجود برنامه مقاومتی هم بکارگیری آن در شرایط سخت است.

رئيس بسیج مهندسين کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در اين ديدار بیان کرد: پایگاه‌های محلات روستایی در تمام شهرستان‌های استان شناسایی شده و برای پایگاه‌هایی که فعال بودند شناسنامه کارگروه علمی تشکیل دادیم و برای هر سه پایگاه محلات مربی آموزشی در نظر گرفته شد.

سرهنگ قاسمي در ادامه افزود: باید به تولید داخل و تکمیل صنایع داخلی و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی توجه خاصی شود.

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها