با عنوان «مقاومت مرز نمی شناسد»

نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور گرمسار افتتاح شد+ عکس

نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «مقاومت مرز نمی شناسد» در دانشگاه پیام نور گرمسار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۲۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
محبوبه مسروری سرپرست پایگاه ریحانة الرسول دانشگاه پیام نور در حاشیه افتتاح نمایشگاه مقاومت مرز نمیشناسد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهار داشت: در این نمایشگاه هفت غرفه با موضوعات یادمان شهدا، تاریخچه دفاع مقدس، دستاوردهای دفاع مقدس، توافق هسته ای، عکس باران، دقایقی با مدافعین حرم، خطوط قرمز مذاکرات و جنگ نرم در معرض دید دانشجویان در ورودی ساختمان اداری دانشگاه برپا شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در مقابل درب وردی ساختمان اداری دانشگاه فضاسازی به گونه ای نمادین ورود به دانشگاه همراه با رزمندگان است.

مسروری تصریح کرد: دانشگاه ها در عصر امروز هدف دشمنان در جنگ نرم است و با فضاسازی که در نمایشگاه ایجاد شده دانشگاه را نماد سنگر و جبهه جنگ نرم در مقابل غرب نشان داده ایم.

سرپرست پایگاه ریحانة الرسول با بیان اینکه این نمایشگاه حداکثر تا 16 مهر ماه دایر است اظهار داشت: دانشجویان در این مدت می توانند اطلاعات خوب و مفیدی از غرفه های توافق هسته ای و خطوط قرمز مذاکرات و همچنین دمی با شهدای مدافع حرم کسب کنند.

وی هدف از انتخاب نام مقاومت مرز نمی شناسد برای این نمایشگاه را ادامه دار بودن مقاومت ایران در برابر گرفتن حق خود چه در جبهه و جنگ و چه در میز مذاکرات عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار