دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر درگز از بازسازی واقعه غدیر خم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۱۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی پنجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی بیان داشت: در ارتباط با بازسازی نمادین واقعه عظیم غدیر خم در درگز اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر یک موضوع مهم فرهنگی و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که از چند سال قبل توسط بسیج مستضعفین آغاز و تاکنون نیز در تعداد زیادی از شهرهای کشور اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر نقش بسیار تاثیرگذاری بر اذهان بویژه نسل جوان بر جای خواهد گذاشت و بازسازی این واقعه مهم و تاریخی یکی از راه های مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.

قوی پنجه در خصوص هدف برگزاری این مراسم اذعان کرد: هدف از اين برنامه گسترش فرهنگ ولايت و تعميق هويت ديني و آماده سازي محيط مناسب براي امكان درك قويتر از اصول و مباني جمهوري اسلامي به خصوص ولايت فقيه مي باشد.

وی افزود: تبیین واقعه غدیرخم و بیان تلاشهای امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام از مبعث حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم تا رحلت آن پیامبر بزرگوار در راستای تکمیل رسالت، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید بدرستی صورت گیرد.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر در تشریح جزییات این مراسم گفت: بازسازی واقعه مهم و تاریخی غدیر در روز جمعه همزمان با روز عید غدیر در محل روستای خیرآباد درگز با بیش از 150 هنرور برگزار می شود.

خاطر نشان می شود این مراسم از ساعت هفت صبح با پیاده روی خانوادگی از میدان معلم به سمت روستای خیر آباد آغاز و در پایان هدایای نفیسی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها