درخواست فعالان اقتصادی از بانک مرکزی پاکستان برای تسهیل روابط تجاری با ایران

فعالان اقتصادی پاکستان از بانک مرکزی این کشور خواستند تا روابط تجاری با ایران را تسهیل کنند تا آنها از فرصت به دست آمده عقب نمانند.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۷۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از تریبون فعالان اقتصادی پاکستان از بانک مرکزی این کشور خواستند تا هر چه زودتر برنامه مبادلات تجاری با ایران را تسهیل کند. آنها تاکید کردند همچنان که ترکیه، هند و ایران کانال‌های تسهیل مبادلات بانکی را به نحو مناسب انجام می‌دهند و از این منظر سود می‌برند پاکستان نیز باید اقدام به تسهیل روابط بانکی و تجاری با ایران کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت پاکستان اعلام کرده است با توافق بین ایران و 6 قدرت جهانی فرصت‌های مناسبی برای تعمیق روابط با کشورهای همسایه به ویژه ایران به وجود آمده که پاکستان باید از این فرصت استفاده کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت پاکستان در حاشیه کنفرانس باغبانی و صادرات غذایی گفت: افزایش تجارت با ایران کلید تقویت روابط بین دو کشور خواهد بود.

فعالان اقتصادی پاکستان تاکید کردند،‌روابط اقتصاد بین ایران و پاکستان در حالی که فرصت‌های مبادلات نفت و گاز و کشاورزی بین آنها هست،‌ بسیار مهم به نظر می‌رسد قبل از هر چیزی توافق ترجیحی که قبلا بین دو کشور توافق شده است باید اجرایی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار