مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: یک مجلس انقلابی و یک مجلس در تراز گفتمان انقلاب اسلامی در واقع خواب دشمن را آشفته و پریشان خواهد کرد و دشمنان امروز به‌طور جدی به دنبال تأثیرگذاری در انتخابات ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۳۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد رضایی ظهر امروز در جمع بسیجیان تنگستان گفت: بیشترین تلاش دشمن امروز برای نفوذ  فرهنگی و سیاسی در انقلاب اسلامی است، لذا امیدوار است به‌واسطه عوامل داخلی به دنبال تحریف راه امام (ره) باشد.

وی افزود: دشمن به همین جهت تلاش می‌کند ابتدا با بسته سازی فرهنگی روحیه مقاومت و ایستادگی را از ملت بگیرد و بعدازآن از طریق نفوذ در مراکز تصمیم‌گیر سیاسی مسیر انقلاب را تغییر دهد.

رضایی گفت: باید  هوشیار بود، دشمن را رصد کرد و با نگاهی جهانی  به تکلیف خود عمل کنیم تا  انقلاب اسلامی از موضع اقتدار و عزتمندی در مقابل استکبار قرار گیرد.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: روحیه سازش و رفاه‌طلبی بلای جان انقلاب ماست و اگر این روحیه حاکم شود، ما را از مسیر امام و انقلاب و ولایت‌فقیه دور می‌سازد و نتیجه آن این خواهد بود که دشمن در مراودات دیپلماسی خارجی به‌راحتی به مسئولان نظام ما توهین می‌کند.

وی افزود: شناخت دشمن و راه‌های نفوذ آن‌ یک تکلیف اساسی برای دلسوزان انقلاب در تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است.

رضایی در ادامه مؤلفه‌های مختلف بصیرت سیاسی را از جنبه تاریخی بررسی کرده و با شرایط فعلی تطبیق داده و گفت: اگر مردم فریاد حق‌طلبانه امام حق را به‌خوبی نشنوند و تحلیل درستی از آن نداشته باشند، جبهه حق تضعیف خواهد شد.

وی افزود: ضعف در جبهه حق باعث تقویت جبهه باطل آن‌ هم به کمک برخی خواص که همیشه دچار تردید هستند، خواهد شد و به اهداف خود می‌رسند و به‌طور حتم امروز باید تحلیل درستی از عوامل ضعف و قوت دشمن داشته باشیم.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اگر نیروهای ارزشی انقلاب زمان‌شناسی، جبهه‌شناسی و جریان‌شناسی خوبی داشته باشند، کمک شایانی در تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی و جبهه عزت و سربلندی خواهد داشت.

وی گفت: یک مجلس انقلابی و یک مجلس در تراز  گفتمان انقلاب اسلامی درواقع خواب دشمن را آشفته و پریشان خواهد کرد و دشمنان امروز به‌طورجدی به دنبال تأثیرگذاری در انتخابات ایران هستند.

رضایی گفت: باید منافع دشمن و نحوه تأثیرگذاری و عوامل نفوذی آن برای پیاده کردن اهداف شومش را به‌خوبی شناخته، تحلیل درستی از آن داشته و به‌موقع رسوا کنیم.

ارسال نظرات