گسترش فعالیت های فرهنگی در مقابل هجمه فرهنگی

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه وظیفه ترویج و تبلیغ دین را وظیفه عامه مردم و ارگان ها بویژه نهادهای فرهنگی از جمله اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن فعالیت های فرهنگی باید گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۹۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم تودیعو معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده حجت الاسلام صفی یاری مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی در راستای پیگیری و ارتقاء امور دینی و مذهبی استان اظهار داشت: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی همانطور که از اسمش پیداست رسالت خودش را بیان می کند، سازمانی که وظیفه ی تبلیغ دین را بر عهده دارد و به صورت خاص فرهنگ اسلامی که یک مسئله مهمی است این فرهنگ را بر جهان حاکم می کند.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که تلاش دنیا و قدرت های شرق و غرب برای حذف نام دین و ارزش های اسلامی و معنوی بود و اسلام را سدی در مقابل خواسته های و اهداف مادی و شوم خود می دانستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دین خدا و قانون خدایی را مطرح کرد؛ گفت: نظام والای الهی که بشر را به سوی خدا می خواند باید ترویج و تبلیغ شود و این رسالت برای همه افراد است.

حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: باید الگو و حاکمیت دینی در سطح جامعه و زندگی تبلیغ و ترویج شود و سبک زندگی اسلامی در زندگی جاری شود در حالی که دشمن درصدد دور کردن مردم از فرهنگ و ارزش های اسلامی و دینی است و اعتقادت و ارزش های اسلامی را هدف گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه وظیفه ترویج و تبلیغ دین را وظیفه عامه مردم و ارگان ها بویژه نهادهای فرهنگی از جمله اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن فعالیت های فرهنگی باید گسترش پیدا کند.

در ادامه حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: قوام و پیشرفت هر جامعه به رشد فرهنگی، اجتماعی و علمی افراد جامعه بستگی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان تبلیغاتی یک نهاد فرهنگی است، افزود: ما مسئولان سازمان با استفاده از تمام ظرفیت های خود در این نهاد نهایت تلاش را در راستای حوزه فرهنگی انجام دهیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: کارهای فاخر باید در این سازمان با همکاری همه همکاران انجام شود تا سازمان بتواند وظیفه اصلی خود را که همان ترویج فرهنگ اسلامی است به سرانجام مقصود برساند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ بیش از اینکه به امکانات متکی باشد نیازمند فکر و تلاش و توانمندی نیروها خواهد بود.

وی در پایان با قدر دانی از زحمات حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیر جدید با همکاری اعضا ومسئولان استان بتواند روز به روز در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تلاش کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار