مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۹۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر پیشین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: در طول 6 سال فعالیت در این سازمان فعاليتهاي جاري به طور كامل اجرا شده و مصوبات سفر مقام معظم رهبري نيز صد در صد و در اسرع وقت اجرا شد فعاليتهاي فوق العاده اي نيز به صورت ويژه براي استان تدارك ديده شد كه آنها هم اجرا شدند.


وی گفت: اصلاح ساختار اداري، بازچينش منابع انساني، اصلاح و ارتقاي ساختار سيستم مالي و ساير منابع، تفكيك صف و ستاد، به روز رساني تشكيلات، توسعه ظرفيت هاي سخت افزاري فرهنگي همراه با توسعه نرم افزاري، مديريت تعاملي، ساماندهي تشكلهاي مياني از جمله شوراي هيئات مذهبي، كانون مداحان، ستاد ساماندهي شئون فرهنگي، جمعيت بانوان فرهيخته استان، مجمع فاطميون، مجمع الذاكرين و غيره و توجه به توليدات فرهنگي و عرضه محصولات فرهنگي تبليغي، ارتباط مستمر با نخبگان و صاحبنظران فرهنگي و ... از جمله فعاليت هاي مقدماتي بود كه در طول شش سال مديريت با این چنین رویکردهایی انجام پذیرفت.


وی ادامه داد: احداث و راه اندازي هشت مركز و مجتمع فرهنگي، چهار دبيرستان علوم و معارف اسلامي، تكميل و تجهيز سه مجتمع فرهنگي و احداث و راه اندازي دهها خانه عالم برنامه هاي عملياتي اين اداره كل بود.


حجت الاسلام صفی یاری خاطر نشان کرد: در حوزه برنامه اي هم برگزاري 335 حلقه تفسيري قرآن كريم، آموزش 52 هزار و 210 نفر در رشته هاي مختلف قرآني، برگزاري 386 جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي، اجراي 14 هزار و 380 گفتمان ديني دانش آموزي و 250 گفتمان دانشجويي و حوزوي، اعزام 307 هزار نفر مبلغ در شبكه تبليغ، توليد بيش از 200 محصول فرهنگي، 320 دوره آموزش تخصصي براي اقشار تاثيرگذار، حمايت از مراسم و محافل ديني هم از جمله فعاليت هاي فرهنگي چند سال اخير بوده است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: اهمیت کار فرهنگی به ویژه فرهنگی ـ دینی بر کسی پوشیده نیست و نگاه معظم‌له به این استان نشان‌دهنده اهمیت کار فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در سفر به کردستان استان را استانی فرهنگی خوانده‌اند، بیان کرد: این نشانه وظیفه و رسالت را سنگین‌ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از محورهای برنامه‌ریزی در این استان یکپارچگی و یگانگی است که با زیرساخت‌های فکری و اعتقادی موجود امید است که به اهداف دست یابیم.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیون، بانوان فرهیخته استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، حکم مدیریتحجت‌الاسلام آزادیخواه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان اعطا شد و از زحمات حجت‌الاسلام صفی‌یاری مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر و تجلیل شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار