سرهنگ عطائی در یادمان تنها شهید روستای رحمت آباد رمز عزت و سربلندی امروز جامعه را ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان خواند .
کد خبر: ۸۵۷۵۷۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادمان شهید شفیعی تنها شهید روستای رحمت آباد هرات برگزار شد .

سرهنگ عطائی از پیشکسوتان جبهه و جنگ و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس به بیان اهمیت جایگاه ، مقام و منزلت شهدا پرداخت .

وی در ادامه با اشاره به فلسفه توسل انسان ها به ائمه اطهار بهترین جایگاه در بهشت را از آن شهدا دانست .

عطائی در ادامه داشتن روحیه شهادت طلبی را مایه پیشرفت و اقتدار دانست و خاطر نشان کرد : اگر در شرایط حساس امروز جرئت جسارت به ایران اسلامی را ندارند به واسطه وجود روحیه شهادت طلبی و ایثار در جوانان این مرز و بوم است .

وی در ادامه با بیان اینکه پشت سر همه توطئه های دنیای اسلام استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ است افزود: همه پیشرفت ها، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به واسطه استقامت ، مقاومت در مقابل دشمنان و شعار مرگ بر آمریکاست و هرگونه حرکت در مسیر خلاف حرکت شهدا و دست به سوی دشمن دراز کردن موجب پایمال شدن خون شهداست .

عطایی در ادامه با اشاره به توطئه های گوناگون دشمنان اعم از جنگ ، ترور و تحریم علیه ایران اسلامی اظهار داشت : استقامت در مقابل دشمنان پیروزی ما را در پی خواهد داشت و ما باید انتقال دهنده رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید باشیم .  

ارسال نظرات