خبرهای داغ:
سردار رستگار پناه بیان کرد: ما در دفاع مقدس با تکیه بر خداوند و قدرت ایمان قدرتهای پوشالی شرق و غرب را برای دنیا آشکار ساختیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۶۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آوج، یادواره شهدای خرقان غرب شهرستان آوج در روستای چنگوره با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستانی برگزار گردید.

سردار رستگار پناه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والا مقام و عرض تسلیت جان باختگان حادثه منا افزود: در اصل جنگ ما جنگ عقیده و ایمان بود واز باورهای عمیق مردم شکل گرفت.

 وی با اشاره به اینکه عرصه دفاع مقدس کارگاه بزرگ انسان‌سازی، فرهنگ‌سازی، ایمان‌پروری و آزمون بزرگ الهی بود، تصریح کرد: بسیاری از این آزمون نمره قبولی گرفتند و رزمندگان کشور در طول 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که در عرصه ایمان و اعتقاد به خداوند ثابت‌قدم و پایدار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این رزمندگان مصداق بارز مبارزان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، یادآور شد: ارزش‌های کسب شده در دفاع مقدس در تاریخ این سرزمین کم‌نظیر و بی‌نظیر است که از روحیه جهاد و ایثار، خودباوری، شهادت طلبی، مقاومت و پایداری، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری نصیب کشور شد.

وی یادآور شد: اکنون اگر می بینید ابرقدرتهای جهان پای میز مذاکره آمده اند و اگر در کشور از استقلال و امنیت برخورداریم این برکات برگرفته از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس می باشد.

رستگار پناه اذعان کرد: ما در دفاع مقدس با تکیه بر خداوند و قدرت ایمان قدرتهای پوشالی شرق و غرب را برای دنیا آشکار ساختیم.

وی در ادامه به نقش کشورهای حمایت کننده رژیم بعث عراق پرداخت و گفت:دشمنان هر آنچه در توان داشتند به مهره پلید شان در منطقه کمک کردند تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند ولی نتوانستند این کار را انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به نقشه نفوذ آمریکا در ایران اظهار کرد: امریکا و استکبار جهانی با استفاده از مذاکره قصد نفوذ همه جانبه در ایران را دارد و مسئولین باید در این مورد هوشیار باشند.

5001/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها