فرمانده سابق تیپ تفنگداران 13 حضرت امیر (ع):
فرمانده سابق تیپ تفنگداران 13 حضرت امیر (ع) منطقه دوم ندسا در مراسم شب خاطره در حسینیه اعظم برازجان گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین دستاورد خانواده شهداست.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۵۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرهنگ پاسدار محمّد صابر در این مراسم که به همت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان برگزار شد، اظهار داشت: رخداد حادثه منا و کشته و زخمی شدن حجاج بیت الله الحرام در عید قربان امسال توسط آل سعود بی کفایت این عید را تبدیل به عزا کرد چرا که از دست دادن افرادی که دعوت خدا را لبیک گفته و به سفر حج مشرف شده­اند بسیار سخت هست.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در فصل نامه هشت سال دفاع مقدس دشمن در یک فصل به ما تجاوز کرد، در فصلی دیگر ما به دفع متجاوز پرداختیم، فصل بعد از آن تعقیب متجاوز و آخرین فصل آن درس دادن به متجاوز و همه حامیان آن­ها بود.

وی خاطرنشان کرد: تنها کسانی می­توانند امروز مدعی انقلاب ما باشند که برای تداوم این انقلاب، فرزندان خود را هدیه کردند و از همه شما و بخصوص خانواده معظم شهدا می­خواهم که امروز نیز همچون گذشته پشت سر ولایت باشید چرا که شهدای ما نیز به همین راه رفته و همه چیز خود را در راه امام خمینی (ره) دادند.

در حاشیه این مراسم کریم اسفندیاری به مداحی درباره کشته شدگان حجاج در سرزمین منای عربستان پرداخت.

انتهای خبر/

محمّد غلامیان - 13940705

ارسال نظرات