خبرهای داغ:
گزارش تصویری

تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه درمیان

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات حجت السلام بنی اسدی، حجت السلام خواجوی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۴۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان و مسئولین شهرستان درمیان برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین نوفرستی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فاجعه مصیبت بار منا گفت: نقش سپاه در دفاع از انقلاب بعد از 30سال خدمت هنوز به صورت آشکار به چشم می خورد.

وی تاکید کرد: مجموعه سپاه باید قدر خودش را بداند و رسالت خودش را به نحو احسن انجام دهد و همگان باید قدر سپاه که وظیفه پاسداری از انقلاب را دارد بدانند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی دارد و امروز دشمن در پی نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور است.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات حجت السلام والمسلمین بنی اسدی، حجت السلام والمسلمین خواجوی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان منصوب شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها