خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم روز سرباز گفت: سربازان وظیفه در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۴۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم گرامیداشت روز سرباز این ناحیه با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس یک روز را به نام روز سرباز مزین کرده اند که استان قزوین 1250 شهید سرباز به انقلاب تقدیم کرده است و یاد این عزیزان را هم گرامی می داریم.

 وی خاطر نشان کرد: این سربازان شهید هم از نیروی انتظامی، هم از ارتش و سپاه است که مجموعاٌ 240  شهید از بسیج و سپاه می باشند و این تعداد افرادی که رفتند شهید شدند فقط به خاطر معامله با خدا رفتند و از جان خودشان گذشتند در حالی که خانواده های آنها می داستند که اگر فرزندانشان بروتد، شاید دیگر نیایند ولی باز هم با اشتیاق آنها را راهی می کردند.

والدی در ادامه افزود: ما مدیون خانواده های شهدا هستیم  و امروز باید قدردان این خانواده ها باشیم، پیام شهداءاین است که راه مستقیم را برویم و به خدا متصل باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره ویژگی های یک سرباز بیان کرد: ما و همه سربازان باید عزت نفس را در خود تقویت کنیم وآرام آرام قدم به سوی موفقیت برداریم و کسی نمی تواند عزت نفس به ما بدهد ما باید خودمان عزت نفس برای خودمان بخریم.

وی ابراز کرد: سربازی، حفاظت از مال و ناموس مردم و صیانت از حریم و کیان اسلامی سبب نا امیدی دشمنان از تجاوز به حریم مسلمانان است لذا وظیفه همه ما ست همانگونه که رزمندگان ایثارگر ما درطول هشت سال مجاهدت فی سبیل الله اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک بدست نامحرمان بیفتد، نگذاریم دراین عصر پر هیاهو که همه شیاطین برای از پای در آوردن جبهه اسلام هم قسم شده اند این مملکت مورد هجوم دشمنان قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه سربازان را به اندوختن علم و تقوا در طول خدمت سربازی دعوت کرد و گفت: تقوا و علم باعث می‌شود انسان در مسیری که گام برمی‌دارد با علم و آگاهی بیشتری حرکت کند.

این مسئول متذکر شد: خدمت وظيفه عمومی، خدمت واقعا مقدسی است كه در جنگ و صلح در صف اول نيازهای ملت و كشور قرار دارد.

والدی به تأسی از قانون اساسی، دفاع از استقلال و تماميت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ايران و جان و مال و ناموس مردم را وظيفه هر فرد ايرانی دانست و بیان کرد: سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رشادت های بی نظیری به یادگار گذاشتند و این عزیزان در بسیاری از صحنه ها، در مسئولیت های مختلف از جمله فرماندهی رده ها، به ایفای نقش می پرداختند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها